Avatar billede madsass Nybegynder
04. juli 2003 - 12:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Den Gider Ikke At Logge På Min Brugerkonti

Hej Eksperter..
Jeg har et kæmpe problem.. På min computer har jeg en brugerkonti til min lillebror og en til mig.. Min lillebrors er begrænstet så der kan jeg ikke gå ind og lave en ny brugerkonti.. FORDI at den gider ikke at logge på min konti.. Så er jeg jo nød til at lave en ny så jeg kan få min egen konti.. Jeg har jo selvfølgelig koden men når jeg indtaster den står windows bare stille i uendelig tid uden at tænke og så er der bare kun baggrunden på mit skrivebord som jeg kan se der er en nøgen dame.. Men den gider ikke at logge ind på min skærm... Hvad skal jeg gøre..?
PÅ FORHÅND TAK..
Madsass (Webmaster på www.mobilside.frac.dk)
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 12:33 #1
har du prøvet at logge ind med brugernavnet administrator
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. juli 2003 - 12:35 #2
madass => du bedes undlade LINKS i din signatur, for fremtiden
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
2.1.6
"gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur"

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede madsass Nybegynder
04. juli 2003 - 12:59 #3
Hvordan logger man ind med brugernavnet administrator..?
Avatar billede zub-zero Nybegynder
05. juli 2003 - 15:00 #4
1. når du står i login så skulle administrator brugeren gerne stå der, bruger du det gamle logon menu sådans så du skal skrive hele brugernanv og pass skriver du bare "administrator" under brugernavn og så det pass. som du valgte da du installerede win xp

2. jeg går ud fra at din egen bruger har admin rettigheder, så kan du logge ind med din lillebrors konto, gå ind i kontroll panel og så prøve at oprette en bruger, så spørger den efter en admin user og pass.
Avatar billede madsass Nybegynder
05. juli 2003 - 17:12 #5
Den spørger ikke efter Brugernavn og pass når man prøver at lave en brugerkonti.. For man kan slet ikke lave en konti.. Hvad skal jeg gøre..?
Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
11. juli 2003 - 23:33 #6
Jeg ved ikke om du har fået løst dit problem, - for det er det hvis du ikke kender dit Admin-password....
Men, det kan være at din profil er blevet så gevaldig stor at du blot skal give din c_putter tid, tid, tid, til at gemme alle de hjemmesider og BILLEDER du har været ude at kigge på (billeder af nøgne damer fylder ENORMT)....
Jeg har set profiler på op til 2GB (men han kom også op til mig for at forklare hvordan det kunne gå for sig når man nu ikke måtte søge efter porno)

- har du ikke fået løst dit problem er der nok ikke andet for end at leve med at du 'kun' er bruger, eller starte forfra... :-)
- for, rigtige mænd tager jo ikke backup eller laver et image af en velfungerende installation, vel :-)

mvh.
Benny