Avatar billede wilde Nybegynder
03. juli 2003 - 23:53 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hvilken hastighed er overkill?

Jeg har en adsl forb. på 128/256 sådan noget lign. ihvertfald:-)
Er det overkill at opgradere til 512/256 eller omvendt, hvis det er det man får?
Avatar billede tumben Novice
04. juli 2003 - 01:30 #1
arr det er vel en 256 ned og 128 op du har ...ikke....men til dit spørgsmål..nej ...for h.....det kan kun gå for langsomt...512 er ok ..det har jeg nu...det går lige an...men okhvis mankun henter post..så kan man sagtens klare sig med 256..men det er altså lidt langsomt
(men spørgsmålet er måske for sjov ???)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2003 - 07:26 #2
Du får dobbelt hastighed.

256/128 er fint til mange ting, 512/256 kan lidt mere, andre ting
kræver endnu højere hastighed.

Så er der noget der idag kører for langsomt ?

Ja => opgrader

Nej => spar pengene

(man kan altid opgradere senere)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 08:46 #3
Kommer jo an på hvad du bruger din forbindelse til? og om du selv synes dit internet går for langsomt?
Bor du i Struer eller Viborg, kan du måske drage nytte af StruerNet´s nye adsl pakker: http://www.struer.net/default.asp?catID=467

helt op til 8mbit :)

Som en normal forbruger ville jeg selv sige at en 512/256 er den optimale løsning. eller for den sags skyld 128 op, hvis du ikke vil lege med server.
Avatar billede grandahl79 Nybegynder
04. juli 2003 - 11:06 #4
tele 2 for man jo 512/128 som samme pris so 256/128.............
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 11:47 #5
Hvis du bor i AArhus - så brug det trådløse, som kører med 2,3 Mbit og det er gratis! :-D
Avatar billede wilde Nybegynder
05. juli 2003 - 10:29 #6
Ok tak for hjælpen..... :-)
Tunbe> det var ikke for sjov... ville bare lige høre