Avatar billede tonny_fin Nybegynder
03. juli 2003 - 22:38 Der er 5 kommentarer

PHP Photosmart 735

Hej til alle eksperter.

Er der nogen der har erfaring med eller kendskab til HP`s Photosmart 735.
Det lyder som et udmærket kamera, men er det dette man skal købe eller et andet.
Jeg er helt uerfaren på området og synes det er en "jungle", at smmenligne alle modellerne.
Mit behov er kun at kunne tage almene billeder ude og inde, og rimelig simpel software til PCèn.
Avatar billede chili17 Nybegynder
03. juli 2003 - 22:54 #1
Har selv et Photosmart 812 (4mill. pix.) og det er for så vidt et glimrende kamera - har ikke de store indstillingsmuligheder, men det kan jo også have sine fordele - de 2 eneste  skavanker - 1. det giver notorisk røde øjne indendørs (for lidt lys) - 2. det sluger batterier som bare f..... (bruger 2 AA)
Avatar billede jensendk Nybegynder
04. juli 2003 - 09:04 #2
Hvilket prislag snakker vi om?
Avatar billede claus_jac Nybegynder
04. juli 2003 - 13:59 #3
HP 735 koster mellem 2000 og 2500,- i øjeblikket! Mine forældre har lige købt det, men har ikke nået at se kvaliteten endnu. (De havde ikke noget sd-kort til den så de 16 mb indbyggede ram var ikke så sjove!)

Personligt synes jeg dog at det er for stort og klodset på trods af de 3megapixels. Nikon har nogle Coolpix i samme kategori og de skulle være ret suveræne!

Håber det hjælper

Claus
Avatar billede jensendk Nybegynder
08. juli 2003 - 13:09 #4
Olympus C350Zoom er et ok bud på et småt kamera...
Avatar billede dom Nybegynder
15. august 2003 - 21:42 #5
Prøv at læse testen af modellen på pricerunner.det er hvis ikke så godt indendørs .Eller testen på tweak.dk ,siger dårlige farver og ingen hvid og farve balance