Avatar billede ster Nybegynder
07. december 2000 - 17:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ME internet.......

Når jeg klikker på mit internet ikon for at gå på internettet ringer computeren ikke op den går ind i browseren men ringer ikke op , men hvis jeg så gå ind i kontrol panel og ringer op under netværk via modem gider den godt og så kan jeg åbne en browser . Men hvordan får jeg den til at ringe op direkte når jeg klikker på internet ikonet ???
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. december 2000 - 17:53 #1
Tools> internetoptions> Connections > Add> din forbindelse...

/vh
Simon
Avatar billede groggy Nybegynder
07. december 2000 - 18:24 #2
Følger op på nomiz\'s svar. Under connections er  der også tre valgmuligheder. Der skal du vælge \"Always dial my default connection\".

Bare lige så det var helt på plads! ;o)
Avatar billede ster Nybegynder
10. december 2000 - 08:59 #3
Prøv ligr og forklar det engang på dansk ?:-)
Avatar billede groggy Nybegynder
10. december 2000 - 19:44 #4
I explorers menulinie vælger du værktøjer (engelsk = tools). Her vælger du den der hedder noget med internet muligheder (engelsk = internet options). Så dukker der et nyt vindue op. Her skal du vælge fanebladet min forbindelse. Her er der så bl.a. tre muligheder hvor du kan vælge om den skal ringe op når du starter din browser.
Muligheden ring aldrig op er højst sandsynligt den der er markeret. Bare vælg en af de to andre. Så burde det virke! :)

/Groggy