Avatar billede zylle Nybegynder
03. juli 2003 - 19:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

TerraTec 128iPCI Driver til windows XP?

Jeg leder efter en driver til mit lydkort, et TerraTec 128iPCI kort...

Kortet har har altid virket, og virker endnu i windows 98.

Jeg har forsøgt mig med terratecs driver til win2000/xp, men uden resultat....

HJÆLP....
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 19:50 #1
Avatar billede zylle Nybegynder
03. juli 2003 - 19:55 #2
når man har valgt kortet i enhedshåndtering og så trykke på enten geninstaller eller opdater driver, og derefter vælger at den skal søge på placeringen hvor man har pakket driveren ud i, kan den ikke finde den......

suk suk......
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 19:56 #3
Prøv at afinstallere kortet, genstart og installer det igen.
Avatar billede zylle Nybegynder
03. juli 2003 - 19:58 #4
den gør det samme.....

har også flere gange prøvet at installer winXP efter at have formateret hd....
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 20:00 #5
Så eksisterer der nok ikke en driver til dit lydkort, der virker i XP.
Det er et ret kedeligt trick af diverse HW producenter, for at sælge folk nye produkter.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 20:03 #7
Virker den?
Avatar billede zylle Nybegynder
03. juli 2003 - 20:04 #8
driveren findes, har også prøvet at installere på min bror's pc i winxp, og der virker det fint, bare synd det ikke er i den det skal sidde 8-/
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 20:05 #9
Langskud:
Prøv at sætte kortet i et andet slot.
Avatar billede zylle Nybegynder
03. juli 2003 - 20:07 #10
hmmm.... det er nok også de sidste forsøg jeg selv gjorde for ca. en ½ time siden......uden held....

jeg må nok bare se i øjnene at jeg må købe mig et nyt kort.... det er skam heller ikke fordi det er et specielt, bare et ganske standart......

men all. tak for hjælpen.......
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juli 2003 - 16:59 #11
Velbekomme, ærgerligt vi ikke kunne hjælpe dig.