Avatar billede sxkp Nybegynder
03. juli 2003 - 19:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook XP/2002

Hejsa allesammen

Jeg undrer mig lidt over hvorfor outlook xp ikke slår mappelisten ud så man kan se de mapper hvori der, ved hjælp af regler, ligger beskeder som er ulæste.

Er det helt med vilje - og er der en løsning til problemet får det irritere mig meget.

Det skal lige siges at jeg har mange email-kontoer som ved hjælp af regler skal sorteres ud i forskellige mapper. Det fungere upåklageligt pånær for det førnævnte.

/SXKP
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2003 - 21:16 #1
Jeg går ud fra, at du mener listen med undermapper, og ikke selve mappeliste-visningen. Grunden er nok, at vi er mange, der har snesevis af mapper, fordi vi bruger outlook som arkiv.

I stedet kan du hive de mapper du har lavet regler til ind i Outlook baren, så der laves en genvej, og du kan se om der er ny post.
Lav eventuelt en ny gruppen, og ha' den åben.

Du laver en ny gruppe ved at højreklikke på de grå felter for neden i outlook baren, og vælger ny gruppe og giver den en navn.
Avatar billede sxkp Nybegynder
03. juli 2003 - 22:41 #2
Hej hov-sa

Jeg vil give dig ret i at man kunne lave en gruppe - jeg er gået væk fra grupper, da jeg har for mange mapper til at få et komplet overblik.

Jeg er gået over til flere pst filer, da nogle mails ikke absolut har noget med det andet at gøre privat/arbejde.

Ellers tak for forslaget.

Mvh
SXKP
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 00:31 #3
Tja, så har du jo sikkert også et hav af undermapper. Tak for point.