Avatar billede c-p-h Nybegynder
03. juli 2003 - 19:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Installation af p4 in-abox blæser

Skal lige til at installere den medfølgene køler, men i bunden sider et sort stykke papir. Skal jeg tage det af? Der står intet om det i manualen.
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 19:07 #1
ja... det ville jeg menre du skulle... men det komemr da an på om det klistre i forvejen!
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 19:09 #2
men jeg siger IKKE jeg ved det det tror jeg bare!
Avatar billede c-p-h Nybegynder
03. juli 2003 - 19:16 #3
Det klister i 2 af de 4 sider der nu en gang er på en firkant.
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 19:21 #4
Kan du ikke prøve at sætte den til, hvis papiret så blafrer, skal luften den vej og du kan roligt pille det af.*S*
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 19:22 #5
:-S!

Ja... så tror jeg faktisk ikke du skal pille det af... bare montere det!
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 19:23 #6
Og så kommer det jo også and på, om der er skruer i! det er der garanteret ikke! og desuden, hvad er det for noget klister??
Avatar billede c-p-h Nybegynder
03. juli 2003 - 19:25 #7
Hvad med kølepasta?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 19:34 #8
er det det der er på?
Avatar billede c-p-h Nybegynder
03. juli 2003 - 19:43 #9
man gå ud fra det fungere som kølepasta. Der er intet om det i manualen og jeg vil da gå ud fra at hvis et skulle af ville det stå på.
Avatar billede ng_tnt Nybegynder
04. juli 2003 - 09:26 #10
Undrede mig på samme vis som dig over mlg. forklaring, men fandt den gang ud af at det IKKE skulle af, "tapen" er kølepastaen....

ng_tnt
Avatar billede proxie Nybegynder
06. juli 2003 - 14:52 #11
'Tapen' er termisktape, men det er bedre at bruge alm kølepasta frem for det klisterværk :-)