Avatar billede muldgaard Juniormester
03. juli 2003 - 17:17 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Topbanner til hp

Vi kunne godt bruge en fed topbanner i vores lille forening: http://www.smukforening.dk

Guitartræet skulle gerne indgå, men ellers er der frit slag.

Jeg håber ikke alle hajerne er taget på ferie!

-=[hm]=-
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
03. juli 2003 - 17:48 #1
er der penge af tjene...! vil gøre det for 100 kr.

skriv til chelsea@jubiipost.dk for referancer m.m
Avatar billede splatpack Nybegynder
03. juli 2003 - 17:58 #2
hvilken størrelse skal topbanneret have, og er der andre ønsker ? det er jo lidt sparsomt med oplysninger.

zipalexzip, det er så vidt jeg ved imod reglerne her på eksperten
Avatar billede muldgaard Juniormester
03. juli 2003 - 18:40 #3
>zipalexip: Idéen med E er pointsystemet - ikke interesseret.

>splatpack: Jeg kan ikke give dig en helt nøjagtig størrelse, men jeg havde tænkt at den skulle bruges på http://www.smukforening.dk/dsfconf/index.htm så den skal nok være lidt bredere end menuerne - ca. samme bredde som teksten nedenunder.

Jeg ved godt at jeg ikke har givet mange oplysninger, men det er for at opgaven ikke skal være for bundet og fordi jeg er en ko til det kreative. :-)

-=[hm]=-
Avatar billede miss-g Seniormester
03. juli 2003 - 21:14 #4
Den er svær:

Baggrunden er stribet, og man kan ikke læse teksten på logoet, hvis man lavet det for lille.

Har forsøgt mig her (enkel stil):
http://www.nicolin.dk/danmarks.htm
Avatar billede muldgaard Juniormester
03. juli 2003 - 21:31 #5
miss-g, baggrunden behøver absolut IKKE at være stribet. Jeg er kan godt se at det giver mange begrænsninger. Du må gøre ved baggrunden hvad du vil, og der må gerne være lidt festivalstemning over "sagen". Jeg er nu imponeret over at det trods begrænsningerne er lykkedes dig at komme til så godt et resultat!

-=[hm]=-
Avatar billede miss-g Seniormester
03. juli 2003 - 21:49 #6
Nej - baggrunden behøver ikke at være stribet, men det er svært at skære logo og teksten ud af striberne.....ihvertfald teksten.

Har gjort striberne lidt mørkere, og så kan den fade over i det øvrige.....
Avatar billede muldgaard Juniormester
03. juli 2003 - 23:06 #7
Jeg har lige prøvet at smide banneren på siden: http://www.smukforening.dk/dsfconf/index.htm

Jeg kan godt li' den, men synes måske nok at der bliver for mange striber, når de både er i banneren og på selve siden. Jeg har overvejet at fjerne striberne fra baggrunden, men ved ikke hvad jeg så vil ha' i stedet.

Du skriver at det er svært at skære logoet ud. Jeg har lavet et link til dig på siden, hvor du kan hente et "rent".

-=[hm]=-
Avatar billede splatpack Nybegynder
04. juli 2003 - 01:13 #8
Her kommer så lige et bud fra mig også, jeg ved ikke om det er noget i den her stil du ønsker http://exp.unikx.dk/splatpack/smukforening-splat.jpg.
Mit tag bliver selvfølgelig fjernet hvis .....
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
04. juli 2003 - 01:38 #9
Har du en stor version af logoet?! :)
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
04. juli 2003 - 02:15 #10
--->muldgaard
Også et forslag herfra:
http://web.adlerconsult.dk/gfx/dsf.gif

Skanderborg figuren (figuren nede i højre hjørne) har jeg ikke fået tilladelse til at bruge, men regnede med at det var ok, eftersom i er en støtteforening til Skanderborg Festivalen. Den er taget fra www.smukfest.dk ...

Kom endelig med feedback...

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede miss-g Seniormester
04. juli 2003 - 08:33 #11
Avatar billede muldgaard Juniormester
04. juli 2003 - 09:41 #12
Wow miss-g, det er fremragende! Dejligt med lidt knald på farverne, dem er der jo i forvejen ikke for mange af på siden. Der er selvfølgelig point til dig!

>>>splatpack & mczlimmer: Hvad siger I til at jeg giver jer 50 point hver for jeres glimrende forslag?

-=[hm]=-
Avatar billede muldgaard Juniormester
04. juli 2003 - 09:55 #13
I min extase over resultaterne, glemte jeg helt at skrive tak til jer. Det er hermed gjort.

-=[hm]=-
Avatar billede splatpack Nybegynder
04. juli 2003 - 16:33 #14
Det er helt fint med mig, jeg fjerner lige mit navn fra banneret
Avatar billede mczlimmer Nybegynder
05. juli 2003 - 03:46 #15
--->muldgaard
Det er 100% dit ansvar hvordan pointene deles så længe brugeren hvis svar bruges i det videre forløb for hvad han skal have.
For mit eget vedkommende er jeg tilfreds med 50 point for 5 min. arbejde :-) Jeg må indrømme jeg ikke ligefrem anstrengte mig da jeg kom jeg fra en drukfest :-)
Men spørgsmålet er mere om miss-g er tilfreds med det antal point hun får ud af det ..?

Zlimmer ~over&out~
Avatar billede muldgaard Juniormester
05. juli 2003 - 11:31 #16
>>>splatpack og mczlimmer: I kan hente pointene her: http://www.eksperten.dk/spm/372897

-=[hm]=-
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2003 - 13:26 #17
Miss G er tilfreds :-)
Avatar billede splatpack Nybegynder
05. juli 2003 - 15:31 #18
mit banner, uden navn, ligger på http://www.eksperten.dk/spm/372897