Avatar billede hmp Nybegynder
03. juli 2003 - 16:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

død microfon i xp

Hej
Jeg har en bærbar fujitsu siemens AMILO.. den er født med ME men jeg har nu sat XP i. problemet er at jeg har lyd men kan ikke bruge min mikrofon. ... den driver der hører med til computeren er kun til ME "SIGMA TEL AUDIO" og jeg har ledt som en gal på nettet efter en driver til XP. men kan kun finde den til ME og win 2000. Den driver der kører på den er en xp har sat ind under install.Jeg har tjekket alt med hensyn til løse stik og at der er flueben i slå fra og at der er skruet op og så videre. og mikrofonen virker på den stationære.Der er ingen konflikter i enhedshåntering, der får jeg af vide at alt fungerer som det skal ...Hmmm Skulle der være en der har et råd.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. juli 2003 - 18:42 #1
er optage-input sat til mikrofon? det kan jo være den står til wave el. andet line-in
Avatar billede hmp Nybegynder
03. juli 2003 - 19:40 #2
optage input hvor finder jeg det ??
Avatar billede hmp Nybegynder
03. juli 2003 - 19:55 #3
ok fino jeg fandt det jubiii det funker skriv lige så får du point
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. juli 2003 - 20:24 #4
takker :)
ja jeg tænkte nok det var der problemet var - har nemlig selv siddet og fiflet med noget hjemmeoptag, og der kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg ik ku få lyd på - samme problem