Avatar billede paulkj Nybegynder
03. juli 2003 - 15:37 Der er 2 kommentarer

E-mail ender i i Outlooks indbakke når der sendes fra Word mfl

Jeg bruger Office 2000 og er i øvrigt på netværk med bl.a. Exchange Server.

Når jeg i feks. Word eller Excel,  vælger Filer, Send til, Postmodtager som vedhæftet fil lukker den ikke ved klik på send. Jeg må så vælge Luk, Gem hvorefter mailen med filen ikke sendes direkte men lægger sig øverst i Outlooks indbakke. Så må jeg åbne den der, klik på send, og så ryger den afsted.
Hvordan kan det ændres til direkte afsendelse uden omvejen over Outlook ?
Avatar billede mile Juniormester
04. juli 2003 - 10:48 #1
Prøv at se om du har mærke i:

Funktioner
Indstillinger
Email indstillinger
Luk den oprindelige meddelelse ved svar eller videresendelse
Hvis Nej - så sæt mærke.

Og det er I Outlook.
Avatar billede paulkj Nybegynder
04. juli 2003 - 12:13 #2
Tak for forslaget. Men desværre. Det er afmærket allerede.