Avatar billede imphenzia Nybegynder
03. juli 2003 - 14:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Title bar - anden farve?

Jeg har en popup hvori min hjemmeside er. Men den der irriterende blå farve som title-baren har vil jeg gerne ha skiftet ud til en sort - jeg har set det før, men ved ikke hvad man gør?
Avatar billede rangerbs Nybegynder
03. juli 2003 - 14:55 #1
har ikke ledt, men prøv at kigge på www.hotscripts.com
Avatar billede ahv Nybegynder
03. juli 2003 - 14:55 #2
Mon det var et chromlesswindow du så?
Avatar billede ahv Nybegynder
03. juli 2003 - 14:58 #3
Avatar billede ahv Nybegynder
03. juli 2003 - 14:59 #4
Designs med chromless window ->
http://www.peachie.nu/pop.html
Avatar billede imphenzia Nybegynder
03. juli 2003 - 15:04 #5
ahv - det var ikke det.
Avatar billede snowball Novice
03. juli 2003 - 15:04 #6
Lige en kommentar vedr. brug af chromeless vinduer:

"Chromeless kunne lade sig gøre pga af en gammel bug i IE. Den bug blev rettet med service pack 1 til XP og andre updates til IE 6. Ergo folk skal finde på andet end chormeless - Det har aldrig været tænkt som værende en finesse i design - Det er/var og blev en bug."

Snowball
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 15:19 #7
Her er der HTML til det:

<style><!--body {scrollbar-face-color:white;
scrollbar-shadow-color:0099FF;scrollbar-highlight-color:0099FF;scrollbar-3dlight-color:white;scrollbar-darkshadow-color:white;scrollbar-track-color:white;
scrollbar-arrow-color: 0099FF;}--></center></style>

du skal bare have lidt forstand på hvide hvad farvekoden er!
Avatar billede keysersoze Guru
03. juli 2003 - 15:25 #8
snowball >> der er kommet en ny version chromeless som godt kan vises selvom service packen er installeret.

imphenzia >> Man kan ikke style den blå bar - så eneste mulighed er noget chromeless. Men hvis du har set det før må du næsten kunne finde det igen og give et link så vi kan se det
Avatar billede snowball Novice
03. juli 2003 - 15:31 #9
keysersoze: OK, det var jeg så ikke klar over ;)

punk_fm: Der er en væsentlig forskel på en title bar og scrollbar ;)

Snowball
Avatar billede punk_fm Nybegynder
03. juli 2003 - 15:46 #10
nåååååår!

Læste forkert... ups!

sorry!
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 15:59 #11
har du fundet hvad du søgte?
Avatar billede imphenzia Nybegynder
11. januar 2005 - 11:52 #12
Lukker denne debat, da ingen har kommet med et svar til hvad jeg søgte ;( (godt nok længe siden, hehe)
Avatar billede keysersoze Guru
11. januar 2005 - 12:15 #13
jah - sådan kan det jo gå når man ikke gider at hjælpe de svarende i den rigtige retning. Havde du deltaget lidt mere aktivtet fra din side havde nok hjulpet