Avatar billede mikaeljensen Nybegynder
07. december 2000 - 16:16 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Her Senj, svar lige på dette spørgsmål, og du vil få points!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. december 2000 - 16:20 #1
ref ?
Avatar billede timsen Nybegynder
07. december 2000 - 16:27 #2
Ja en refernce tak.
Avatar billede jonass Nybegynder
07. december 2000 - 16:29 #3
?
Avatar billede dorkstar Nybegynder
07. december 2000 - 16:31 #4
Hvad med at skrive, hvad spørgsmålet er?

>;-)
Avatar billede senj Nybegynder
07. december 2000 - 16:32 #5
Øjeblik timsen og ljweb samt jonass!
Avatar billede repsac Nybegynder
07. december 2000 - 16:35 #6
Det virker lidt lumsk, men lad dem (/ham ... ;)) nu forsvare sig.
Man skal ikke dømme folk uden at være helt sikker :)
Avatar billede senj Nybegynder
07. december 2000 - 16:37 #7
Først den ene vej og så den anden vej.........

http://www.eksperten.dk/spm/37222
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. december 2000 - 16:39 #8
mikaeljensen = kkndmj .. - (mj) Michael Jensen!!! Så det ER snyd så det driver!
Avatar billede senj Nybegynder
07. december 2000 - 16:41 #9
Fordi spasseren opretter et sp. og ikke kan give mig point er vel for fanden ikke min skyld. I god tro svarede jeg, da han love mig 55 stærke!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. december 2000 - 16:46 #10
senj:> jeg beskylder ikke dig for noget snyd... men kkndmj & michaelkensen.
Avatar billede mikaeljensen Nybegynder
07. december 2000 - 16:59 #11
Takker, takker. Hehe...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Avatar billede mikaeljensen Nybegynder
07. december 2000 - 17:00 #12
Pooo, abonnere i på Mac? Føj for helvede.....
Avatar billede mikaeljensen Nybegynder
07. december 2000 - 17:01 #13
OG RET DET LIGE TDAUGÅRD: MiKael Jensen. Ikke CH
Avatar billede senj Nybegynder
07. december 2000 - 17:04 #14
tag sutten ud og kom videre lille mikael!
Avatar billede dorkstar Nybegynder
07. december 2000 - 17:05 #15
Lern to spel

Macs rule.

Fartwipes!
Avatar billede timsen Nybegynder
07. december 2000 - 17:05 #16
du hører ik hjemme her...men som de siger i åndernes magt, så skal du gå tilbage der hvor du kommer fra...til det vi kalder HELVEDE!!
Avatar billede dorkstar Nybegynder
07. december 2000 - 17:07 #17
Jeg gik ellers og troede, at det her var et seriøst site.
Avatar billede kkndmj Nybegynder
07. december 2000 - 17:10 #18
Hej, allesammen. Jeg siger mange gange undskyld, og jeg mener altså at i har fuld ret til at smide mig ud, da jeg er et fjols. Jeg behøver ikke at sige\" må jeg ikke nok få en chance\", da jeg er en spasser som har lavet en fejl... Undskyld.
Avatar billede kkndmj Nybegynder
07. december 2000 - 17:11 #19
Jeg har iøvrigt også slettet mikaeljensen, men det er jo ikk nok...... Sorry.
Avatar billede timsen Nybegynder
07. december 2000 - 17:48 #20
Citat: alle for en chance til HVIS de overholder reglerne.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. december 2000 - 09:58 #21
mikaeljensen/kkndmj er slettet
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. december 2000 - 11:58 #22
:-)