Avatar billede rbe Nybegynder
03. juli 2003 - 13:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisering med Group Wise

Jeg har netop anskaffet en Palm m515, men har store problemer med at få synkroniseret til Group Wise, som vi her på stedet anvender til mail/kalender. Nu er det lykkedes for mig at få kalenderen over, men mangler stadig e-mails og adressebog. I loggen fortæller den, at der er synkroniseret korrekt.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2003 - 13:51 #1
Hvilkket syncprogram bruger du ?
Hvilken version af groupwise ?
Hvis du bruger intelisync ( mener det heder sådan) kan du vist ikke synce mails i groupwíse 6.0
Der kan du bruge syncwise - http://www.toffa.com/home/index.php
Du kan hente en trial på deres side
Avatar billede rbe Nybegynder
03. juli 2003 - 13:55 #2
Tak for dit hurtige svar. Ja, min Group Wise er 6.0.2, så det må være forklaringen. Og JA, jeg bruger Intellisync. Men nu prøver jeg den anden, som du henviser til.