Avatar billede aorta Nybegynder
03. juli 2003 - 10:35 Der er 3 kommentarer

Hjælp til Nero

Jeg får en write fejl i nero, når jeg har brugt dvdshrink og prøver at brænde i nero.
Hvor kan man se om nero har en mpeg 2 plug, som vist nok skal bruges til at brænde dvdfilm, og hvad kunne jeg ellers mangle. Hjælp
Avatar billede jensendk Nybegynder
03. juli 2003 - 11:04 #1
Har du shrinket filerne små nok?
Avatar billede aorta Nybegynder
03. juli 2003 - 11:09 #2
Ja filerne er shrinket til mindre end 4,37 GB, kan buffer indstillingen i nero evt. være for lille, jeg fatter ikke rigtig fejlmeldingen fra nero.
Avatar billede blueon Nybegynder
26. juli 2003 - 12:54 #3
på den webside er der en gode guide hvordan du kan lave for store filer
om til så de passer på en 4.7

DVD-9 to one recordable DVD using DVD2ONE
How to copy a DVD-9 Video to one recordable DVD. Using this method you will lose some video quality because it requires that you reconvert the DVD-9 to one recordable DVD-5. It will only take about about 30-60 minutes to convert and burn it.

http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/141024.php#dvd9dvd2one