Avatar billede oliver260698 Nybegynder
02. juli 2003 - 22:38 Der er 6 kommentarer

Nyt Bundkort

Jeg har lige installeret et nyt bundkort.
Når jeg så starter pc en op start win2000 op men kommer med følgende fejl meddelse:
Inaccessible_boot_device

Har 2 harddiske, har prøvet at fjerne harddisk nr.2 og sat harddisk 1 til single i jumper opsætningen.
Men stadig kommer fejl beskeden.

Hvad kan man gøre ???
Avatar billede -mundi- Nybegynder
02. juli 2003 - 22:52 #3
der er ikke så meget andet at gøre end at reinstallere win2k, win2k er ikke så meget for at loade drivere til hardware som ikke længere findes. Ellers skal du bruge recovery consollen og manuelt fjerne de drivere som loades ved opstart, det er dog ikke for alm dødelige. Så med mindre du er rimeligt meget inde i hvilke drivere der hører til hvad i din windows, ville jeg vælge at formatere
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juli 2003 - 23:31 #4
rkhdk gider du ikke smide et svar i min tråd omkring biosupdate! Sorry men kunne ikke fange dig andre steder end her! :-)
Avatar billede bqvle Nybegynder
03. juli 2003 - 03:24 #5
Har du ikke været inde i bios og sætte den op til begge harddiske?? det skal du gøre
Avatar billede oliver260698 Nybegynder
13. juli 2003 - 23:17 #6
jeg vil gerne lukke mit spørsmål, men jeg får kun lov til at give point til -Mundi- & Bqvle.
Men ikke til rkhdk. ???????????
Det var eller rkhdk der kom med det bedste svar.
Men jeg blev desværre nød til at starte forfra