Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 20:34 Der er 9 kommentarer

Joke-system i php

Hej Eksperter!

Hej eksperter!

Jeg skal bruge et Joke-system, hvor det skal være muligt at tilføje en joke + at rate den.

Jeg har søgt på både Hotscripts.com og Netcoders.dk uden held :-/

Det skal helst have disse funktioner:
1) Mulighed for tilføjelse af joke (som skal godkendes af mig)
2) Mulighed for at rate en joke, hvor der så skal være en top 5 eller 10
3) Jokene skal deles op i kategorier
4) Inde i en kategori, skal der vises 20 "Overskrifter" af gangen
5) Ved hver joke skal man have mulighed for at sende den til én eller flere
venner

Udover point har jeg mulighed for at tilbyde 20.000 468x60 bannervisninger.
Siden har omkring 600-700 daglige unikke besøgende.

Håber Du kan hjælpe!

/lassez
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juli 2003 - 20:36 #1
http://www.eksperten.dk/spm/371590

Det er ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 20:39 #2
scheaferner-> Sjovt du siger det, jeg var lige i gang med at lukke det.
Avatar billede schaefner Juniormester
02. juli 2003 - 20:42 #3
Det kan godt være, men jeg kan ikke tælle 7 dage i det oprindelige spørgsmål.

Kan der i øvrigt blive blandet penge ind i det i stedet for, efter min mening, ubrugelige bannervisninger?
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2003 - 22:56 #4
Ja, det vil jeg da egentlig også gerne vide inden jeg sender...
Avatar billede lassez Nybegynder
03. juli 2003 - 00:34 #5
Kan desværre ikke betale kontant, da sidens budget ikke rækker til det. Det er grunden til jeg tilbyder bannervisninger.

schaefner -> Hvis du synes det er ubrueligt, så fatter jeg ærlig talt ikke hvorfor du overhovedet gider bruge tid på det. Kan da lige påpege at bannervisninger ikke er helt ubruelige...
Avatar billede schaefner Juniormester
03. juli 2003 - 00:38 #6
Jeg har skam ikke brugt tid på noget. Jeg har dog lidt nemmere ved at købe en liter mælk for penge end for bannervisninger. Hvis jeg skal gå udfra min egen mening om bannere og hvilken effekt de har på mig, så er de ubrugelige... og det er som skrevet, mine meninger.

mvh. Jesper Sørensen
Avatar billede lassez Nybegynder
03. juli 2003 - 01:04 #7
Ok, fair nok. Hver sin mening, men nu kan det jo meget vel være at der er andre som har en anden mening. Så skal vi ikke bare lade det ligge?
Avatar billede penny-packer Nybegynder
03. juli 2003 - 02:51 #8
Her er lige hvad du mangler:

www.web-ting.dk/jokesys.zip
Avatar billede lassez Nybegynder
03. juli 2003 - 03:50 #9
Penny-packer -> Det er den samme som man kan downloade på netcoders.dk. Den er lidt for enkel, og da jeg ikke er ret god til php endnu, så skal den være lidt mere avanceret. Den har f.eks. ikke alle de features som den jeg søger, har.

Jeg kan derfor lige nævne, at jeg ikke er interesseret i den fra Http://www.cyberpro.dk/frande/ med mindre du/I kan hjælpe med nogle udviddelser...