Avatar billede cybermax Nybegynder
02. juli 2003 - 19:26 Der er 7 kommentarer

Mus reagerer dårligt med dobbelt zoom i counter-strike

Jeg har en MS Explorer 3.0 og en icemat i glas

Når jeg zoomer 2 gange med f.eks. awp i CS skal reagerer musen ikke så godt, nogen gange skal jeg flytte musen flere centimeter før der sker noget på skærmen.

Det er ikke det der grafikproblem med at det hele på skræmen hakker når man f.eks. går ind i en smoke, det er musen.
Avatar billede divine Nybegynder
02. juli 2003 - 19:44 #1
Jeg ved ikke helt om det bare er det, men når man zoomer 2 gange, så reagerer musen ikke på sammen måde som når du ikke har zoomet.
Avatar billede cybermax Nybegynder
03. juli 2003 - 06:05 #2
jo den reagerer normalt lige sådan... altså ved andre
Avatar billede bqvle Nybegynder
04. juli 2003 - 02:03 #3
Jeg bruger tit AWP i Cstrike og hvis man zoomer duoble ind kan det virke som om at musen ikke virker ordentlig(Det er hvis jeg kun bevæger den en lille smule, så hagger den oxo). Så det er ikke noget du skal bekymre dig om :o)
Avatar billede cybermax Nybegynder
04. juli 2003 - 15:54 #4
Jo, for den gør det ikke ved min mate, han har MS Explorer 3.0 og Steelpad
Avatar billede gere Nybegynder
06. juli 2003 - 21:19 #5
Så vidt jeg husker kan du bruge 'zoom_sensitivity_ratio' til at sætte hvormeget den skal reagere når du flytter musen ved zoom, den kan jo være ændret.

Og det kan jo også være nogle mouse-settings i selve Windows der er anderledes.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 21:21 #6
Hvad står sensitivity til?
Avatar billede cybermax Nybegynder
06. juli 2003 - 22:58 #7
Min sens er 1.6, det har ikke noget med zoom_sensitivity_ratio at gøre for det er forskelligt hvor meget der skal til før sigtekornet flytter sig på skræmen.