Avatar billede cyberlock Nybegynder
02. juli 2003 - 17:34 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Køler Pasta til P4 2,6ghz northwood inc CPU cooler

hejsa har et enkelt spørgsmål

er det nødvendigt med det der hvide køler pasta som man smør på undersiden af køler elementerne

processoren er en P4 2,6ghz northwood 800mhz FBS

jeg er i tvivl om det er nødvendig med pasta eller ej.

jeg har snakket med en del og den står nærmest 50/50 på pasta eller ej

nu vil jeg egentlig have en god forklaring på hva der kan ske uden og hvis der sker noget uden pasta eller om der skal pasta på

Mvh Cyberlock
Avatar billede superanden Nybegynder
02. juli 2003 - 17:39 #1
Det skal der... kølepastaen sørger for en jævn overflade mellem CPu'ens kerne og køleprofilen !
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2003 - 17:39 #2
Ja, det skal på..
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2003 - 17:40 #3
Det bruges hvis det er ujævnheder i køler/cpu for at få kontakt mellem dem så man får bedre køling + Artic silver 3 sænker temperaturen med op til 15 grader:)
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2003 - 17:41 #4
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2003 - 17:42 #5
Det er en af de bedste på markedet hidtil, og bliver rost af diverse hardware sider
Avatar billede cyberlock Nybegynder
02. juli 2003 - 17:44 #6
ok takker .. ja så må jeg jo få fat i sådan noget. ¨

jeg deler 50/50 på jer 2

men tak for hjælpen
Avatar billede dnw Nybegynder
02. juli 2003 - 17:44 #7
Husk at skrabe det der snask væk der sidder på undersiden af blæseren hvis du har købt en boxed udgave før det påfører pastaen.
Avatar billede cyberlock Nybegynder
02. juli 2003 - 17:46 #8
det er det. der sidder sådan et Sort klister mærker agtig noget på udersiden af elementerne
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. juli 2003 - 17:48 #9
Hvis det er på, er det ikke nødvendigt at pille det af.. Medmindre du har noget ordenligt kølepasta selvfølgelig:) Det der er på virker fint, men ikke så godt som kølepasta
Avatar billede cyberlock Nybegynder
02. juli 2003 - 17:50 #10
det var egentlig det jeg tænkte. at den sorte klap der er på er en slags pasta agtig noget som de montere på Elementet når du køber ny processor in a box

men som sagt vil jo lige være på den mest sikkerste side