Avatar billede tdk-dk Nybegynder
02. juli 2003 - 14:27 Der er 3 kommentarer

Promise Ultra 133 TX2 support

Jeg har lige anskaffet mig et Promise Ultra 133 TX2 "pci ide controller". Mit problem er at jeg ikke kan få det installeret rigtigt. Jeg fandt ud af at den skulle være supported i kernel 2.4.21 og skulle hede PDC202. Jeg har også fundet den i kernen og har prøvet begge af de PDC202 både som direket installeret i kernen og som modul. Ingen af dem kan jeg få til at virke, og når jeg har installeret den som modul i kernen og så bagefter prøver at installere "insmod" den så kommer der en rekke fejl "recognized symbol" som om det er det forkerte hardware. Det er ikke lykkedes mig at finde noget på internette hellerikke på promises hjemmeside. Hvad kan jeg ellers prøve ?...eller har jeg gjort noget forkert ?
Avatar billede peter_m Nybegynder
02. juli 2003 - 14:58 #1
Kunne prøve at benytte 100 TX2.

Da jeg sat min promise raid op fantes ikke en driver for 133 derfor kunne jeg kun vælge 100 og køre ganske godt.
Avatar billede tdk-dk Nybegynder
02. juli 2003 - 15:31 #2
Hvor kan jeg finde den til 100 TX2 ? for i kernen der er kun noget der hedder "PROMISE PDC202 {46 | 62 | 65 | 67}" og en PROMISE PDC {68 | 69 | 70 | 71 | 75 | 76 | 77}. Og dem har jeg prøvet både som modul og som installeret i kernen.
Avatar billede tdk-dk Nybegynder
02. juli 2003 - 18:00 #3
Og mit er ikke en raid controller!