Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 01:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Joke-system i php

Hej eksperter!

Jeg skal bruge et php script til en ny side jeg starter. Det skal være et Joke-system, hvor det skal være muligt at tilføje en joke + at rate den.

Jeg har søgt på både Hotscripts.com og Netcoders.dk uden held :-/

Håber Du kan hjælpe!
Avatar billede avminarm Juniormester
02. juli 2003 - 09:08 #1
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 14:48 #3
Hej igen!
Den første er den samme som kan hentes på Netcoders.dk, SitePoint linket er ikke helt hvad jeg leder efter :-/
ThomasLunde er den samme som den fra Netcoders.dk og den på ScriptSearch svarer ikke til min beskrivelse :(

Det skal måske også lige siges at jeg har søgt på forskellige betalingssite, men da siden endnu ikke har budget til det, er dette desværre ikke en mulighed :-(

Hvis der er én der vil lave et sådant script får vedkommende ekstra 350!
Avatar billede avminarm Juniormester
02. juli 2003 - 15:00 #4
jeg håber du mener 350 kr. for på exp.dk må man højest give 200 - kan du ikke udbygge de andre scripts selv?
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2003 - 15:02 #5
Hvad skal du bruge af funktioner?
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 16:16 #6
avminarm-> Man kan jo bare give point af flere gange!

exp-> Jeg skal bruge disse funktioner:
Mulighed for tilføjelse af joke (som skal godkendes af mig)
Mulighed for at rate en joke, hvor der så skal være en top 5 eller 10
Jokene skal deles op i kategorier
Inde i en kategori, skal der vises 20 "Overskrifter" af gangen
Ved hver joke skal man have mulighed for at sende den til én eller flere venner

Tror det var det hele ;)
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2003 - 16:34 #7
lassez >>
Du må ikke give point flere gange for samme spørgsmål...

mht systemet, så har jeg noget der minder om det - det er godt nok brugt til en "rate-my-website"-side, men det burde kunne justeres... Det eneste der IKKE er, er send-videre-funktion, men det burde være til at implementere. Der er i øvrigt mulighed for at bruge coadmin'er!

Systemet er ikke færdig-udviklet, og det er ikke opdateret til nyeste PHP, dvs. der er IKKE brugt $_GET, $_POSt etc.

Det kan ses (ufærdigt) her: http://kjeldsen.1go.dk/cooldb
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 17:29 #8
Det ser umiddelbart fint ud. Mht. updatering og tilpasning, er det noget du kan hjælpe mig med? Jeg er grafiker, og er derfor ikke særlig habil i php.
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 17:55 #9
Nej forresten, kan du ikke bare sende det. Så kigger jeg det igennem.
Send til no_1@ofir.dk
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 20:38 #10
Ellers tak for hjælpen gutter, men har desværre ikke fundet hvad jeg ledte efter. Men se http://www.eksperten.dk/spm/371892
Avatar billede exp Juniormester
02. juli 2003 - 21:51 #11
Så vil du ikke have den?
Avatar billede lassez Nybegynder
02. juli 2003 - 22:20 #12
Jo det vil jeg faktisk gerne, det er bare fordi jeg skal have en anden til at tilpasse det. Men under alle omstændigheder, kan du så ikke lige poste et svar her: http://www.eksperten.dk/spm/371892

og sende den hvis du gider ;)