Avatar billede xeon Nybegynder
01. juli 2003 - 23:48 Der er 14 kommentarer

Gøre dvd-drev regionsfri

Hej

  Jeg har et sony dvd-drev jeg godt kunne tænke mig at gøre regionsfri... Nogen forslag/links

  ps. Hvis det er ulovligt så sig lige til
Avatar billede prebstar Nybegynder
02. juli 2003 - 00:02 #1
Hej!

Der findes ihvertfald nogle region killer programmer (som sikkert kan findes på KaZ**), dette er højest sandsynligt ikke helt lovligt :o)

Venligst, Preben
www.prebstar.dk
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 00:05 #2
Prestar: Hvorfor siger du det så til ham? Fjols
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 00:08 #3
Prebstar: Du må heller ikke linke til dit eget site da det intet har med dette spm. at gøre, og derfor er spam.
Avatar billede prebstar Nybegynder
02. juli 2003 - 00:08 #4
amp: Han spurgte om det var lovligt.. jeg svarede!  (fjols selv)
Avatar billede prebstar Nybegynder
02. juli 2003 - 00:09 #5
amp: uhh, undskyld..
Avatar billede kadann Nybegynder
02. juli 2003 - 00:11 #6
Det er muligt at finde en cracket firmware til de fleste DVD-drev..

Jeg har personligt ikke haft behov for dette, da DVD Genie har kunne klare sagen for mig, da jeg bare skifter region i programmet, før jeg starter selve afspiller-programmet..

Prøv at kigge på:

http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.shtml

Ellers er det bare at gå igang på google og lede efter en cracket firmware til dit DVD-drev.. du skal bare være opmærksom på, at du kan fucke dit drev op, hvis du smider en forkert version på.
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 00:12 #7
Han spørger vel om det er ulovligt at gøre sit drev reg. frit - ikke om det er lovligt at hente programmet fra Kazaa.
Avatar billede prebstar Nybegynder
02. juli 2003 - 00:15 #8
amp.: Okay, hvad så med at du måske svarede manden istedet for bare at brokke dig?
Avatar billede amplificator Nybegynder
02. juli 2003 - 00:17 #9
Hvorfor nu vende det over på mig nu?
Læs lige reglerne igen.
Avatar billede prebstar Nybegynder
02. juli 2003 - 00:17 #10
amp.: g'nat...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. juli 2003 - 01:07 #11
jeg mener at DVD Region-Free er gratis.. sidst jeg så efter var det version 1.0 udkommet..

/theSurfer.
Avatar billede halifax Nybegynder
02. juli 2003 - 01:38 #12
DVD Region Free er nu i ver. 2.18 og det er ikke gratis, men koster $39.85.
Avatar billede halifax Nybegynder
02. juli 2003 - 01:50 #13
DVD Region Killer kan være en mulighed. Freeware. Det gør ikke drevet regionfri, men (de fleste) software DVD afspillere
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/dvdrk.html
------

DVD Firmware Page
http://forum.rpc1.org/portal.php
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:56 #14
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.