Avatar billede jps2mt Nybegynder
01. juli 2003 - 22:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Apache proxy giver meget lange svartider

Jeg har en Apache kørende, med proxy på et par sub-domæner...

Det virkede fint indtil i går, hvor jeg kom til at lave lort i min PPPoE opkaldsprofil på min RH...

Efter jeg fik PPPoE op og køre igen er der sket den lille ting at når proxy sub-domæner er aktiveret i httpd.conf så "går den i selvsving", dvs. den får utroligt lange svartider, når den altså overhovedet svarer...Det er ikke kun på proxy-subs, men på ALLE virtualhosts på Apachen den er gal...
Avatar billede madst Nybegynder
02. juli 2003 - 12:34 #1
Kunne være et problem med DNS. Hvis du har sat HostnameLookups On, så lav det om til HostnameLookups Off, genstart og prøv igen.
Avatar billede jps2mt Nybegynder
02. juli 2003 - 16:10 #2
Den er off...
Avatar billede jps2mt Nybegynder
03. juli 2003 - 22:45 #3
Det er min firewall der driller, så jeg lukker ned her...