Avatar billede mr.t.man Nybegynder
01. juli 2003 - 22:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MP3 konvertering

Hej!

Jeg søger et freeware program der kan konvertere wav filer om til mp3 og omvendt. Jeg har hidtil ikke kunne finde et ordentlig freeware program til formålet. Enten er det shareware, eller også tager den kun 75% af en sang. Nogle der kender et godt program, der er let at gå til?
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 22:25 #1
CDex.. Finder lige et link
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 22:26 #2
Avatar billede x-offer Nybegynder
01. juli 2003 - 22:27 #3
audiograbber er et udmærket program.. kan også rippe Cd'er!! :D (kan sende over mail)
Avatar billede LaBaKo Nybegynder
01. juli 2003 - 23:13 #4
audiograbber

Lige mine ord :D
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 23:14 #5
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
05. juli 2003 - 19:28 #6
Audiograbber kan ikke kovertere til wav.
Link til CDex virker ikke, desuden virker den ikke fra download.com!
Jeg har selv fundet et bedre program.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
05. juli 2003 - 19:30 #7
Linket til CDex virker fint her.
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. juli 2003 - 20:50 #8
Også her.. Måske det bare er en undskyldning for at få de 15 point selv...
Avatar billede mr.t.man Nybegynder
05. juli 2003 - 21:17 #9
ok, linket virker nu. Men det har det ikke gjordt hele tiden! Fandt det selv ved at søge på siden. Desuden virker CDex ikke, når man downloader og unzipper den. "Failed to load the wnaspi32.dll driver!".

geforce3 >> Kan jeg måske bruge et ubrugeligt program? 15 point for det? Nej vel?

Jeg har istedet fundet programmet "MP3 to WAV Decoder" --> http://download.com.com/3000-2140-10200291.html?tag=lst-0-1

Dog kan den ikke kovertere til MP3, men til WAV, hvilket var det jeg skulle bruge. At den så også kunne lave om til MP3, gjorde jo ikke noget. (!)