Avatar billede stefankbhn28 Nybegynder
01. juli 2003 - 18:39 Der er 1 kommentar

Runtime error 5 at popper op når jeg logger på XP

Hej alle i kloge mennesker.
Jeg har et problem med min Win XP. Efter jeg har lavet hjemmenetværk og oprettet en brugerprofil mere på computeren, popper denne meddelelse op hver gang man logger på som bruger: Runtime Error 5 at 148897238 (det sidste lange tal er fiktivt da jeg ikke helt kan huske det eksakte. Men runtime error 5 er rigtigt).

Hvad stiller jeg op. Det er ikke fordi at skidtet ikke virker. Man skal jo bare klikke ok til beskeden, så kører det normalt. Meeeeen, det er jo lidt irriterende i længden.

Kan i hjælpe ?
Avatar billede hub Nybegynder
01. juli 2003 - 18:51 #1
Det kunne tyde på et problem med TCP/IP protokollen. Prøv at geninstallere protokollen således:

Go to your command prompt and type the following:

netsh int ip reset [ log_file_name ]

A log file name must be specified in order to succesfully execute the netsh command. This file will log all the actions taken by netsh.

Sample:

netsh int ip reset resetlog.txt
netsh int ip reset c:\resetlog.txt

The only difference between these two is that the first will create the log in the current directory while the second specifies where tho log is to be created. After creating the log you can use notepad or any other text editor to see exactly what changes were made.