Avatar billede nixon Juniormester
01. juli 2003 - 16:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billig rejse?

Jeg står og skal bruge nogle billeter til stockholm fra københavn...

Det skal være den 4.juli om morgen og tilbage samme aften/nat.

Er der nogen der kan hjælpe med nogle links?

Hvad hedders SAS´s nye billigerejse selskab? ..

btw, kan ikke få mytravel.dk til at vise rejser på afrejse tidspunktet.

På forhånd tak
Avatar billede nixon Juniormester
01. juli 2003 - 16:28 #1
ups, skal være med fly
Avatar billede nixon Juniormester
01. juli 2003 - 16:47 #2
evt. kan det også være sådan at rejsen starter den  3. om aften og går hjem igen den 4 om aften ..
Avatar billede pabloj Nybegynder
01. juli 2003 - 17:26 #3
Du kan prøve denne her:
http://www.rejs-med.dk/id/58492073103.shtml
Jes
Avatar billede -kris- Praktikant
02. juli 2003 - 08:31 #4
SAS's nye billige rejseselskab hedde Snowflake og findes her: www.flysnowfalke.com - men jeg er ikke sikker på de flyver København-Stockholm.
Jeg lavede lige en hurtig søgning og det ser ud til at hvis du flyver med SAS koster 2 returbillletter i omegnen af 8000,- kr. hos Sterling kan du nok få det samme for ca. 2500-4000 - kig på www.sterlingticket.com ellers kan du søge på billige flybilleter på http://dk.kelkoo.com.
Avatar billede -kris- Praktikant
02. juli 2003 - 09:28 #5
ja det hedder selvfølgelig www.flysnowflake.com ;-)
Avatar billede nixon Juniormester
11. juli 2003 - 13:11 #6
Tak for hjælpen kris :) ..