Avatar billede rotte Nybegynder
01. juli 2003 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Premiere pligin - flere klip samtidig?

hej
er der en som ved hvordan man i Adobe Premiere (6.5) kan køre flere billeder i samme klip? Eks. tre forskellige klip fordelt på små felter i samme billede? - eller finders der et plugin?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
01. juli 2003 - 17:04 #1
Du pladsere dit første klip i videospor 1, eller 1a hvis du køre med a/b editing. Højreklik på klippet, vælg video options og vælg herefter motion. Under Zoom kan du angive størelsen på billedet f.eks 25 % (dette skal du både gøre i starten og slutningen af klippet, ellers vil billedet langsomt blive større). Herefter vælger du i vinduet øverst til højre hvor du ønsker at billedet skal være (husk igen at pladsere både start og slut billed).

Du har nu lavet èt billed, ønsker du flere, skal du blot anbringe klip 2 i video 2 (3, 4 osv.) og så ellers bruge samme fremgangsmåde som ovenfor.

Håber det er forklaret tydeligt nok, ellers kom tilbage.
Avatar billede rotte Nybegynder
01. juli 2003 - 19:21 #2
tak for det! - det virker efter hensigten.
men man skulle tro at der fantes et plugin ala photoshop layers.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
01. juli 2003 - 19:47 #3
Tak for points.

Jeg er ikke bekendt med at der skulle findes et plugin, men prøv at søge her http://www.adobe.com/products/plugins/premiere/main.html