Avatar billede turbochip Nybegynder
01. juli 2003 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bruger den bit stream

Heja llesammen

En af vores tidligere ansatte har lavet vores hjemmeside, og han har brugt noget som hedder BitStrwam til et eller andet på siden, det ville vi gerne have væk, men jeg ved ik helt om jeg har rammet rigtigt, prøv at se linket og se om i bliver spurgt om Bit Stream: http://www.padel.dk/turbochip/index.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juli 2003 - 13:36 #1
Intet bit stream her og kan heller ikke finde referencerne til det i kilden.

Er di sikker på at du ikke har noget ad ware på din maskine der fejler
Prøv at installer Ad Aware fra www.lavasoftusa.com, updater den og scan din maskine
Avatar billede turbochip Nybegynder
01. juli 2003 - 13:36 #2
det er fint, så har jeg fjernet det
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juli 2003 - 13:39 #3
se på www.spywarefri.dk hvordan du holder din maskine(r) fri for den slags skidt
Avatar billede turbochip Nybegynder
01. juli 2003 - 13:40 #4
det er ik noget virus elelr noget... det er vores tidligere web mand som har installeret det til et eller andet animation, men jeg har fjernet det animation og ville bare lige høre om det var helt væk...