Avatar billede bobbecs Nybegynder
01. juli 2003 - 11:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Rigtig juice sang

hey ! nogen der ved hva sangen fra "rigtig juice" reklamen hedder ? vil meget gerne vide d ! og hvis du ved så oxo gerne hvor j kan hendte den url !

thx
Avatar billede bobbecs Nybegynder
01. juli 2003 - 11:30 #2
d r jo ikk helt nok ! der står ik hva hun hedder ! :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 11:34 #3
Nej, men du spurgte også om hvor man kunne høre dem:)
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 11:36 #4
Har spurgt dem, så må vi se hvad de svarer..
Avatar billede prebstar Nybegynder
01. juli 2003 - 13:09 #5
God idé.. den er ret go' - gad os godt vide hvad hun hedder!
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 13:11 #6
De har ikke særligt travlt med at svare...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. juli 2003 - 13:28 #7
Undskyld mit indblanding i dette spørgsmål... men jeg KAN ikke lade være.

Please, skriv ordenligt! - det er ganske enkelt ikke til at holde ud at læse de tåbelige forkortelser (fx. d r j). Jeg vil mene, det næsten er værre end folk der skriver med versaler.
Avatar billede miss-g Seniormester
01. juli 2003 - 13:32 #8
Rynkeby - Rigtig Juice Classic og Smoothie's kølejuice
I reklamen om Rigtig Juice Classic fra Rynkeby, kunne musikken lyde lidt som Saybia, men det nu også det? Hvem er kvinden i Smoothie's Kølejuice, og er det hende der synger?

Facts
Musikken til Rigtig Juice og Smoothie's kølejuice er begge komponeret af George Keller, dog med forskellige tekster. Peter Busborg synger nummeret til Rigtig Juice reklamen, mens det er Heidi Bjerre
der medvirker og synger nummeret til Smoothie's kølejuice.

Begge reklamefilm kan ses her

Nummerene er eksklusivt indspillet for Rynkeby Foods og findes derfor ikke i handlen.
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. juli 2003 - 15:18 #10
Hej Nick!

Tak for din henvendelse til Rynkeby Foods A/S.

Hermed nogle oplysninger om vores nye "Rigtig Juice Smoothie" reklame. Sangen i reklamen hedder "Today" og er indspillet helt specielt til vores reklame og varer kun ca. 45 sekunder. Det korte stykke musik er komponeret af George Keller og er indsunget af Heidi Bjerre, der også medvirker i reklamen.

Der er indtil videre ingen planer om udgivelse af musikken, men du kan til enhver tid klikke ind på vores hjemmeside "www.rynkeby.dk" og høre sangen. Du går på vores startside ind under "Om Rynkeby" og dernæst  ind under "Historien". Du klikker så på "Filmarkivet", hvorefter der kommer et link frem til den nye reklame.

Reklamen for "Rigtig Juice" (den første reklame) er indsunget af Peter Bosborg, der synger kor på Sanne Salomonsens nyeste cd. Begge reklamer kan findes på vores hjemmeside.

Jeg håber, disse oplysninger er tilstrækkelige!

Venlig hilsen
Rynkeby Foods A/S

Louise Aaholm Hansen
Avatar billede andersblarsen Nybegynder
01. juli 2003 - 17:52 #11
Tror vi nu har fundet Saybias absolute inspirationskilde nr. 1 ... Sindsyg den lyder som "The second u slep" ... ((Bare en kommentar :))
Avatar billede miss-g Seniormester
01. juli 2003 - 18:02 #12
hey ! nogen der ved hva sangen fra "rigtig juice" reklamen hedder ? vil meget gerne vide d !

Jeg svarede da - på dette spørgsmål!! Hvorfor er jeg så blevet afvist?!
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juli 2003 - 01:23 #13
Lukketid?
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juli 2003 - 00:46 #14
Du har ingen kommentarer til hvorfor du ikke vil acceptere mit (og andres svar) - men bare afviser hele tiden?!