Avatar billede dacapo Nybegynder
01. juli 2003 - 10:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

gemme billeder

Jeg kan kun gemme billeder fra internettet som bitmap, selv om jeg ved at de ligger som jpgt'er hvordan kan det være?
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 10:40 #1
Du vælger en anden filtype i den menu der ligger under filnavn
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 10:41 #2
Højre klik på et billede og vælg gem som eller save as og så skal du vælge hvor du vil gennem billede og billedes navn og så kan du også vælge filtype (lige neden under)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
01. juli 2003 - 10:41 #3
Det lyder som en joke ...men tøm din temp-bibilotek i browserindstillingen !
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 10:43 #4
øhh. Har lige prøve at gemme den reklame som er på siden. og det virker sq fint
Avatar billede hcma Novice
01. juli 2003 - 10:44 #5
lav en diskoprydning og tøm dine temp. internetfiles.
Avatar billede hcma Novice
01. juli 2003 - 10:45 #6
fotograf>>> sorry, havde ikke set dit svar (glemte at opdatere...)
Avatar billede dacapo Nybegynder
01. juli 2003 - 10:50 #7
Når jeg skriver at jeg kun kan gemme som bitmap så betyder det at jeg ikke kan vælge.
Til fotograf: hvor er det sjove ved det.
hvor tømmer man temp-bibiloteket i browserindstillingen?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
01. juli 2003 - 10:57 #8
funktioner - internetindstillinger - generelt - slet filer

...det sjove: det virker total ulogisk at det skulle have en indflydelse på i hvilket format du kan gemme i ...men jeg har selv oplevet det mange gange!
Avatar billede dacapo Nybegynder
01. juli 2003 - 11:08 #9
Tak det virkede, men hvorfor kan jeg ikke finde den mappe med temp.billederne?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
01. juli 2003 - 11:27 #10
hvilket styresystem bruger du ...placeringen forskelligt!
Avatar billede hcma Novice
01. juli 2003 - 12:57 #11
du kan søge efter *.tmp, så får du alle de midlertidige filer frem, herunder temp.internet-files