Avatar billede jmo Nybegynder
01. juli 2003 - 08:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

eclipse og sdk 1.4.2

Er der nogen der har haft held til at køre eclipse under sdk 1.4.2?
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juli 2003 - 08:38 #1
Spørger du om hvordan man skifter - eller har du skiftet og har et
konkret problem som du skal have hjælp til ?
Avatar billede jmo Nybegynder
01. juli 2003 - 08:52 #2
Hvordan man skifter.
Har installeret 1.4.2 og afinstalleret 1.4.1 hvilket har resulteret i at jeg ikke kan starte eclipse. Måske jeg burde installere 1.4.1 igen og derefter ændre opsætningen!?!
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juli 2003 - 08:58 #3
Ja det tror jeg.

Du sætter den JDK/JRE du vil compile/køre med i:
  Windows
  Preferences
  Java
  Installed JRE's

Jeg prøver lige at finde ud af hvor man kan sætte den JRE som Eclipse selv
kører med.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juli 2003 - 09:14 #4
http://www.eclipse.org/eclipse/faq/eclipse-faq.html

indeholder bl.a.:

#Once you have installed a Java developer kit, you can use the -vm command line
#argument to launch eclipse. For example, if you have installed a Java
#developer kit in c:\jdk1.3, you can launch eclipse with the following command
#line:
#
#eclipse.exe -vm c:\jdk1.3\bin\javaw.exe

hvilket må være det du skal bruge.

Så behøver du ikke engang geninstallere.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juli 2003 - 09:14 #5
og et svar
Avatar billede olly Nybegynder
01. juli 2003 - 20:18 #6
Forstår jeg ikke! Jeg skiftede for at par dage siden... Så nej ingen problemmer :-)