Avatar billede tpedersen Nybegynder
30. juni 2003 - 20:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

2 Skærme/keyboard/mus på en pc'er

hej

Er der nogen der ved noget om det er muligt at tilslutte
2 skærme + 2 keyboards + 2 mus til samme pc'er, da jeg har brug for at kunne bruge pc'er fra 2 forskellige steder,
det er det samme program der skal vises på begge skærme..

mvh. torben
Avatar billede bredker Nybegynder
30. juni 2003 - 20:39 #1
skal du arbejde på dem begge samtidigt
ellers kan du bare sætte en switsboks imellem
Avatar billede dover Nybegynder
30. juni 2003 - 20:41 #2
køb en KVM switch, det står for Keyboard-video-mouse og er en lille boks med en omskifter så man kan skifte mellem to set af eksterne enheder. de kan fås ned til 400,-
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 20:42 #3
Avatar billede c-holst Novice
30. juni 2003 - 20:44 #4
du skal naturligvis have 2 skærmudgange. har du et nyere grafikort med dvi udgang, kan du som den anden skærm bruge fx en fladskærm hertil
eller kan du bruge et pcigrafikkort til den anden skærm. ingen af delene burde volde dig problemer.
afhængigt af dine behov kunne en tredje mulighed være via dit tv-out men så ryger en del af anvendeligheden pga opløsningen
Avatar billede faramir Nybegynder
30. juni 2003 - 20:45 #5
Følger lige med her... Hvad hvis man vil kunne bruge det samtidig?
Avatar billede c-holst Novice
30. juni 2003 - 20:46 #6
>phatlase, det var dog det smarteste, sad faktisk og tænkte på om noget sådant fandtes, og vupti
Avatar billede tpedersen Nybegynder
30. juni 2003 - 20:46 #7
hej

det skal være sådan så jeg ikke skal huske hvilke sæt som switsboks er sat til
Avatar billede faramir Nybegynder
30. juni 2003 - 20:48 #8
Hvad hvis man fx vil have internet kørende konstant på én skærm med tilhørende keyboard og mus til og en anden skærm hvor man fx spiller... er det muligt?
Avatar billede dover Nybegynder
30. juni 2003 - 20:50 #9
så må jeg melde pas, det må være noget med at få en ekstra skærm på som c-holst siger. og resten kan løses med usb mus og keyboard
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2003 - 20:54 #10
tpedersen >> Du sætter begge sæt til switchen. Så kan du skifte på switchen mellem enhederne....
Avatar billede dover Nybegynder
30. juni 2003 - 21:00 #11
ja det er muligt, anskaf et skærmkort der kan håndtere at dele skrivebordet mellem to skærme, køb et nyt usb keyboard og en usb mus og du er kørende
Avatar billede tpedersen Nybegynder
30. juni 2003 - 21:13 #12
>>phatlase<<
det er lige det jeg skal bruge, men det skal helst være en automatisk Switchbox
Avatar billede tpedersen Nybegynder
03. juli 2003 - 18:50 #13
Hej dover

du har løst mit problem, så du skal have pointene
opret lige et svar.

mvh. Torben
Avatar billede dover Nybegynder
06. juli 2003 - 13:09 #14
det er hermed gjort.

takker
Avatar billede c-holst Novice
26. august 2003 - 23:17 #15
skulle vi så ikke få lukket ned her
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 07:59 #16
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten
Avatar billede bredker Nybegynder
27. september 2003 - 08:03 #17
c-holst>>
du er nok på copy-paste togt her til morgen
Avatar billede fromsej Praktikant
27. september 2003 - 10:31 #18
Bredker>>Nu skal du ikke være efter C-Holst, det er en af de første øvelser til PC kørekort.*GH*
Avatar billede c-holst Novice
28. september 2003 - 06:13 #19
det er korrekt, men det er da på den konstruktive og opsøgende måde. oveni, har brugen i denne tråd tillige anmodet en anden om at lægge et svar.

man skal jo øve sig lidt i ny og næ