Avatar billede elvis123 Nybegynder
30. juni 2003 - 20:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gøre flash filmen mindre på en gang

jeg har lavet et banner til en side med mange layers... men nu er det sådan at banneret er for stort så det skal laves mindre men hvordan gør man det uden man skal til at lave transform på alle layersne??? kan det gøres ligesom i PS 7.0 ??
Avatar billede hoejrup Nybegynder
30. juni 2003 - 20:25 #1
Du bliver sikkert nød til at start forfra, for du kan ikke uden videre tilpasse størrelsen.
Planlægning er meget vigtig faktor, når du laver en banner i flash.

/per
Avatar billede elvis123 Nybegynder
30. juni 2003 - 20:29 #2
øv altså!! Lyseslukker :P
men du skal da have point alligevel... så hvis du lige svarer
Avatar billede lyden Nybegynder
30. juni 2003 - 20:47 #3
Jeg har muligvis misforstået spm. , men du kan godt ændre alle dine layers ved brug af Onion Skin Outlines knappen. (der er selvfølig forbehold).

Lyden
Avatar billede baitianlong Nybegynder
01. juli 2003 - 00:09 #4
Det afhænger da blot af hvad du skriver i html koden.... Skriv den ønskede bredde og højde i html-dokumentet - det virker naturligvis bedre hvis propertionerne er passende og hele møget er vektorgrafik, men det virker ok alligevel :S
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. juli 2003 - 09:26 #5
legende.dk>Ja, det kan han godt gøre, hvis han beholder proportionerne på filmen. Ellers bliver det mildest talt ikke kønt. For jeg er sikker på at han har lavet alle billederne i Photoshop.

/per
Avatar billede elvis123 Nybegynder
02. juli 2003 - 00:19 #6
det er rigtigt hoejrup :) jeg har lavet alle billederne i photoshop!! men svar lige hoejrup for point skal du have... (du slipper ikke)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. juli 2003 - 08:59 #7
Her er der et svar! :-)

/per