Avatar billede fox2001bs Nybegynder
30. juni 2003 - 16:50 Der er 13 kommentarer

Beste Mp3 Afspiller er ?

Hejsa E

Hvilke Mp3 afspiller er den beste???

/fox
Avatar billede overchord Nybegynder
30. juni 2003 - 16:52 #1
Jeg har altid foretrukket winamp :-) Version 3 har mange gode features for baade playlists, equalizer, visualisation og meget mere. Der findes et hav af skins til winamp, saa du kan altid finde et "look" der tiltaler dig
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
30. juni 2003 - 16:59 #2
Sorry forklare mig ikke god nok :(

Jeg tænker på Mp3 afspiller man kan havde i lomme fx Pendrive med mp3 afspiller ikke Mp3 player programmer :)

Men ja Winamp er Cool
Avatar billede locturian Nybegynder
01. juli 2003 - 00:34 #3
Jeg har en pontis 600, som er KANON - Har haft den omkring et år nu, og den virker stadig perfekt. Den har gode pladsmuligheder sim flashkort, og den er kåret bedst i test mange steder. Suveræn lyd, stort display, man indstillingsmuligheder - Kan kun anbefales... www.pontis.de
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juli 2003 - 08:52 #4
http://www.eksperten.dk/spm/360567 kig på mine (og andres) svar i denne tråd.

:)
Avatar billede overchord Nybegynder
01. juli 2003 - 11:41 #5
OraComs afspiller har faaet gode anmeldelser og er ikke vanvittigt dyr:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00009MGDL/ref=br_lf_ce_2/026-3706573-5054806
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
01. juli 2003 - 14:52 #6
Locturian>> pontis ser fed ud og jeg har flash card fra mit digital cam men synes den ser stor ud er den det???

Killer bee>> har du fået købt en mp3 afspiller??? har hørt meget dårlig om Creative NOMAD® MuVo

Overchord>> kan man ikke købe den i danmark? og hvor har du hør at den er god???
Avatar billede killer_bee Nybegynder
01. juli 2003 - 14:56 #7
Jeg har Nomad Muvo.. købde den før den kom til DK... har ikke haft nogle problemer andet end skulle reformatte den en gang men det tool der føger med .. men må også sige at deres support er i top.. man har nemlig mulighed til at chate med en supporter .. så det bliver ikke en langsom mail komunikation..
Er helt tilfreds med den .. genialt at have MP3 afspiler og memmory stik i en.. anbefale den varmt
Avatar billede overchord Nybegynder
01. juli 2003 - 15:45 #8
fox2001bs -> Laeste reviews her:
http://www.advancedmp3players.co.uk/shopping/pages/buyoracom.html

http://electronics.reviewindex.co.uk/reviews_uk/B00009MGDL.html

Jeg ved ikke om den kan koebes i DK, bor selv i UK :-)
Avatar billede locturian Nybegynder
01. juli 2003 - 16:51 #9
Pontis'en er skam ikke stor. Synes den er helt tilpas. Der er sågar en smart bælteclips med :) Men fordi der er stort display på, er den self. lidt større end andre. Et + er at den ikke virker "plastic" agtig, som mange andre gør. Den er virkelig i top
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
02. juli 2003 - 15:21 #10
Overchord>> har du den selv??? Hvad er MEGET billigt i UK i forhold til DK hvis du kender DK's prissser???

Locturian>> er der Radio i Pontis??
Avatar billede locturian Nybegynder
02. juli 2003 - 16:48 #11
Nope - dog ingen radio
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
04. juli 2003 - 16:31 #12
Lidt krav der skal være 128mb, Radio og plads til Flash card :)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
17. september 2003 - 11:05 #13
tid til at lukke?