Avatar billede fox2001bs Nybegynder
30. juni 2003 - 14:17 Der er 5 kommentarer

Simkort plads

Hejsa allesammen

Jeg havde en diskostion med nogle af mine venner om hvor mange sms der er plads til på et Simkort og hvad det er der styrer det.

Dette havde de plads til.

Sonofon 15sms -nokia 3410-
Telmore 30sms -nokia 3310-
Orange  10sms -mokia 3310-
Telia  ??sms
TDC    ??sms

Jeg har Telmore og plads til 35sms på korte i en siemens S55 :)

Dette fandt jeg på Telia.dk:

Uanset hvornår du læser beskeden, er det en god ide at huske at slette den bagefter, da der kun er plads til et vist antal SMS i telefonen. Lagringen af beskeder på SIM-kortet er begrænset. Alt efter hvilket SIM-kort du har, kan der lagres mellem 13 og 30 SMS. På mange af de nye telefonmodeller er det muligt at lagre direkte på telefonen. Hvis telefonens hukommelse er fyldt op, kan du ikke modtage meddelelser, før du har gjort plads ved at slette nogle af de gamle.

Hvorfor 13-30 kan det ikke bare være det samme om man har Sonofon eller Telmore nogle der ved det??

Er de tal rigtig jeg har skrive ud for hver selskab??

/Fox
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. juni 2003 - 14:41 #1
Jeg har en 3330.. Blev lidt sur da jeg med orange kun havde plads til 12 sms'er eller sådan noget. Tænkte dumme telefon:) Nu har jeg skiftet til Telmore nu er plads til 30:)
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juni 2003 - 15:01 #2
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fox2001bs&option=24 vær lige en guttermand og lød dem gennem :-)

Lrd
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juni 2003 - 15:01 #3
løb :-)
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
30. juni 2003 - 15:12 #4
Okay så er det:

Sonofon 15sms
Telmore 30sms
Orange  12sms
Telia  ??sms
TDC    ??sms
CBB    ??sms
Debitel ??sms
Avatar billede lrd Nybegynder
06. august 2003 - 09:07 #5
Feedback kunne være tilpas her!