Avatar billede elvis123 Nybegynder
30. juni 2003 - 13:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

el tekst

hej eksperter

jeg tænkte om i lige kunne hjælpe mig med at lave en tekst hvor der ligesom går el eller lyn/strøm af en slags ud af teksten... måske kender i en tut til det??
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juni 2003 - 13:33 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juni 2003 - 13:36 #2
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juni 2003 - 13:39 #3
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juni 2003 - 13:47 #4
Øv - denne tut på Webmashine virker ikke:

Electic Type [theWebMachine]
03 May 2003 (8420 total hits / 1880 hits this month)
Make text overcharged with electricity.

Han har bare de fedste tuts, men siden virker ikke:
http://thewebmachine.com/index.html?main=eletric_type.html
Avatar billede elvis123 Nybegynder
30. juni 2003 - 15:30 #6
kan desværre ikke bruge dem... skal ikke bruge flammer men lyn/ strøm :(

lynet var ellers fint men der skal ligesom gå lyn udaf en tekten..... såå kender i ikke nogle andre...
Avatar billede miss-g Seniormester
30. juni 2003 - 15:47 #7
Tænkte at du kunne lave lynet og blende det sammen med teksten - derfor *S* Også irriterende at WebMashine ikke virker - bare man kunne skrive til ham.
Avatar billede webmachinist Nybegynder
01. juli 2003 - 12:17 #8
Jag har hittat hit via min trafikstatistik och ser att det verkar finnas problem att nå sidor på min site. Jag har haft en del problem med ett javascript som skall se till att rätt sida öppnas i rätt fram (GoLive's ForceFrame-script). Problemen uppstår när besökaren höger+klickar på länkar och väljer "Öppna i nytt window" från snabbmenyn. Om man kommer till siten via dess rotdomän, http://thewebmachine.com, och sedan klicar normalt på alla länkar skall det inte vara några problem. Jag har i alla fall beslutat att designa om hela min site, helt fri från frames, men detta kommer att ta ett tag eftersom jag har över 150 tutorials att göra om med tillhörande bilder. Puh!
Om det är någon som vill kontakta mig så går det bra på: webmaster@thewebmachine.com

Hilsen

theWebMachinist
Avatar billede elvis123 Nybegynder
02. juli 2003 - 00:16 #9
kunne ikke bruge noget af det... desværre!!
Avatar billede miss-g Seniormester
08. juli 2003 - 21:11 #10
Faldt lige over denne, hvis det stadig er aktuelt:

http://www.razeweb.net/?rw=electric-1

Og denne virker nu (hvis man ikke højre klikker):
http://thewebmachine.com/

Men det er ovenstående link. Der er en electric type.