Avatar billede borst3000 Nybegynder
30. juni 2003 - 12:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Uploading af HP!

Hey..

Jeg er ved at lave noget hjemmeside blabla..
Så ville jeg lige smide den på nettet, men så kom problemet, hvordan fanden gør jeg det ?!

Den skal uploades på 1go.dk (Har oprettet bruger, og mysql)

Jeg har ingen ide om hvordan man gør, så en grundig guide, ville nok være passende :)

Håber i kan svare på det..!

mvh.
Kasper

ps. Ved ikke om det her spørgsmål skulle ligge under mySQL :(
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. juni 2003 - 12:19 #1
Avatar billede -master-d- Nybegynder
30. juni 2003 - 12:20 #2
Du skal bare oprette din connection efter de oplysninger du har fået på 1go.dk.
I dette tilfælde skal du bruge dem til php.

Sådan skal din connection se ud :

mysql_connect(server,brugernav,password);
mysql_select_db(database);
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
30. juni 2003 - 12:42 #3
Hvis jeg har forstået det ret villedu vide hvordan du uplaoder filer til 1go.dk ?
- Jeg har selv en side derinde, og du får tilsendt en mail fra dem med brugernavn + password som du skal logge på med via ftp så du uploader dine filer.
Avatar billede -master-d- Nybegynder
30. juni 2003 - 12:46 #4
Du skal bare have fat i et program du kan bruge til ftp-upload.

http://www.ghisler.com finder du Total Commander som er gangske udmærket til dit behov.

Så skal du bare trykke på ftp -> oprette en ny forbindelse -> indtaste dine oplysninger fra 1go.dk.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
30. juni 2003 - 12:48 #5
Jeg ville nu hellere fortrække : Bulletproof
som ftp program..
- Det kan så hentes her : http://download.com.com/3001-2160-10161816.html
Avatar billede borst3000 Nybegynder
30. juni 2003 - 13:53 #6
Jamen, det var faktisk HP'en jeg mente, altså hvordan jeg ¨får siden lagt på nettet !
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
30. juni 2003 - 13:57 #7
Du gør som jeg har skrevet ovenfor : Hvis jeg har forstået det ret villedu vide hvordan du uplaoder filer til 1go.dk ?
- Jeg har selv en side derinde, og du får tilsendt en mail fra dem med brugernavn + password som du skal logge på med via ftp så du uploader dine filer.
Avatar billede borst3000 Nybegynder
30. juni 2003 - 17:35 #8
Har lagt index over på FTP'en, og de filer hvad index skal bruge !

Men det virker ikke, når de ligger på min spand, virker det fint, tror det har noget med stierne at gøre! Men kan ikke finde ud af hvor dan stierne skal se ud !
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. juli 2003 - 12:27 #9
Hmmmm ..
Prøv endten at skriv din side som : http://www.ditnavn.1go.dk/ eller http://www.ditnavn.1go.dk/index.htm eller html

Og se hvad den siger !