Avatar billede mettefugl5 Nybegynder
30. juni 2003 - 08:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lektiehjælp i java

Jeg søger en der vil hjælpe mig med noget java et par timer om ugen, der ikke alt for dyr.
Avatar billede wilde Nybegynder
30. juni 2003 - 08:42 #1
Ring til mig 26442274.
Jeg kender en der selv har hjulpet mig.
Det er faktisk en af mine gode venner, og han er praktisk talt et geni:-)
Og han er ikke helt gratis, men heller ikke for dyr vil jeg tro...
Men er det ikke nemmere hvis du lige ringer til mig, så  kan jeg lige høre lidt mere om dage og tidspunkter, og hvor meget, og hvad inden for java det er du vil lære om osv. så jeg har noget mere konkret til min ven.
Avatar billede jinxit Nybegynder
30. juni 2003 - 11:52 #2
Du kan også kontakte mig :o)

Jeg er datalogistuderende og har tidligere undervist i Java på Københavns Universitet, Institut for anvendt Matematik og Statistik.

Prisen kan vi altid finde ud af, men det forudsætter at du er bosat i København.

Erik K. Aarslew-Jensen
Mobil: 20721118