Avatar billede pladask Nybegynder
06. december 2000 - 21:06 Der er 4 kommentarer

Hvad skal jeg bruge til mit SB Live! kort?

Nu er det på tide med en hardcore-formatering. En hvis virus kiggede ind forbi, fik den væk, installerede Detonator3 6.49 i går, fik min maskine til at gå ned og har deaktiveret halvdelen af de programmer jeg bruger samt \"resettet\" min Outlook og Start Menu (igen (?))

Men nu ligger landet sådan, at det eneste jeg mangler er min SB Live! driver disk. Den er for tiden lånt ud til én som ikke selv havde den og meget gerne ville låne den.

Er en opdatering af driverne gode nok, eller mister jeg nogle funktioner på mit kort hvis det er det eneste jeg installerer til det. Hvad skal jeg henholdsvist downloade for at få de funktioner?

Håber en eller andet kan hjælpe.
(Btw. Ikke grande filer, har kun et 56k:)
Avatar billede kurtj Nybegynder
06. december 2000 - 21:17 #1
Du kan finde dem her. Lidt grande,men fåes nok ikke mindre. ;)

http://www.soundblaster.com/drivers/welcome.asp?reg=1&OS=Win98&prod=sblive&Select=Get+Files&x=60&y=5

Og jo, du går glip af en hel del gode sager hvis du ikke henter Liveware 3.0
Avatar billede tk-xylen Nybegynder
06. december 2000 - 21:18 #2
du skal såmen bare downe den nyeste liveware fra http://www.soundblaster.com så burde driverne komme med
Avatar billede kurtj Nybegynder
06. december 2000 - 21:19 #3
Tag lige den sidste del med op i adresselinien. Eksperten links *Lol*
Avatar billede kurtj Nybegynder
06. december 2000 - 21:22 #4
Der er bare lige det at Liveware fylder en del 28.8MB.
Mit link sparer ca. 10MB