Avatar billede yangon Nybegynder
29. juni 2003 - 15:45 Der er 1 kommentar

cgi timeout IIS

Jeg har et lille problem. I forbindelse med IIS for jeg en CGI timeout. Den kommer når jeg vil afvikle Perl/Awstats og indfinder sig efter 300 sek. (5 min). Hvordan indstiller jeg webserveren til en højere værdi?
Avatar billede angelone Nybegynder
24. august 2003 - 01:23 #1
Hejsa,

Jeg ved ikke om det er der man sætte time-outs for CGI scripts... Men Under "Properties" for sitet går du indunder fanebladet "Home Directory". Her trykker du på knappen "Configuration" under "Application Settings". Så vælger du fanebladet "App Options". Her kan du sætte Application timeouts, men som sagt ved jeg ikke om dette også gælder for CGI, men det er da et forsøg værd.

--> AngelOne <---