Avatar billede dupont18 Nybegynder
29. juni 2003 - 15:02 Der er 13 kommentarer

oprette chat

hejsa

jeg ved godt det er en lidt forkert kategori og skrive det i her. men er der nogen der kender nogle steder på nettet hvor man kan få en gratis chat som man kan få ind på sin egen hjemmeside?

altså bare en html kode man ka sætte ind???

mvh dennis
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juni 2003 - 15:08 #1
De "gratis" chat-systemer du finder på nettet, er som regl ikke noget at skrive hjem efter. De er overspækket med reklame og grimme farve. Du kommer nok til at betale for det. jpilot.com har en demo af deres chat, som man kan få lov til at bruge. Men den skal registreres på et tidspunkt.
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juni 2003 - 15:11 #2
Hvis du er interesseret, så har jeg lavet en HTML/PHP/MySQL chat
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juni 2003 - 15:11 #3
Sig til, hvis du vil se en demo..
Avatar billede clanspy Nybegynder
29. juni 2003 - 15:11 #4
phpMyChat er en ok chat, jeg har brugt den, og der er igen reklamer ;) du kan få den her http://www.phpheaven.net/rubrique4.html
Avatar billede jacobjorgensen Nybegynder
29. juni 2003 - 17:11 #5
gå ind på www.hostedstuff.com der er en let chat med html kode..
Avatar billede psychoras Novice
29. juni 2003 - 19:25 #6
Webcreator > Jeg kunne egentlig godt taenke mig at se den chat du snakker om..

- PsychoRasmus ..Som sidder i Estland og ikke kan skrive de 3 sidste bogstaver i alfabetet ;)
Avatar billede dupont18 Nybegynder
29. juni 2003 - 19:28 #7
hejsa

Webcreator > jeg vil da gerne se den demo:-)

mvh dennis
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juni 2003 - 22:14 #8
Hej Dupont. Jeg er først lige kommet hjem. Sætter den op inden længe :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juni 2003 - 22:27 #9
Chatten kan ses her : http://www.powerzone.frac.dk
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juni 2003 - 22:29 #10
Jeg er i det første rum, N-Gamez, hvis du vil snakke med mig..
Avatar billede psychoras Novice
30. juni 2003 - 07:36 #11
WebCreator > Har siddet og kigget lidt paa chatten du har linket til, er det en du vil give vaek ?
Avatar billede webcreator Nybegynder
30. juni 2003 - 11:01 #12
Psychoras > Nej. Men jeg vil gerne sælge en licens billigt.
Avatar billede webcreator Nybegynder
30. juni 2003 - 11:01 #13
Kontakt mig på jimmy@powerzone.dk