Avatar billede wasseup Nybegynder
29. juni 2003 - 14:59 Der er 8 kommentarer

Samtale over nettet

Kan man godt føre en samtale over nettet hvis man har SoundMAX integrated Digital Audio lydkort?!
Avatar billede im-scum Nybegynder
29. juni 2003 - 16:12 #1
ja sagtens :D
Avatar billede wasseup Nybegynder
29. juni 2003 - 16:16 #2
Også hvis ham/hende man snakker med sidder på den anden side af kloden?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juni 2003 - 16:58 #3
wasseup>Har det noget med lydkortet at gøre?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juni 2003 - 16:59 #4
Har du prøvet at ringe med efon? http://www.efon.dk/

/per
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
29. juni 2003 - 17:02 #5
Eyeball www.eyeballchat.com det er gratis men der er dog også noget forsinkelse...
Avatar billede wasseup Nybegynder
29. juni 2003 - 21:49 #6
Ja for min fætter skal rejse til Australien. Og jeg ved at man kan tale med hinanden over MSN.. Jeg læste på MSN hjemmeside at man skulle have Et halv duplex- eller et fuld duplex-lydkort for at kunne føre en samtale.. Så ville vide om mit lydkort er i stand til det..
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
30. juni 2003 - 00:01 #7
er du sikker på at det ikke er det halv duplex- eller et fuld duplex-NETkort du skal bruge?