Avatar billede sjovert Nybegynder
29. juni 2003 - 11:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Afspilling på computer over tv

Jeg kan ikke afspille dvd'er på min computer når tv-out er slået til, det squ da noget %&¤/. Ved det pga. copyright, men hvor fedt er det at se dvd'en på en monitor når man har et 42" tv, så håber der en her da kender en måde at komme uden om det problem...
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juni 2003 - 11:53 #1
http://www.eksperten.dk/spm/312208

Feedback her eller afslut :-)
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 11:56 #2
Hvilket kort? prøv at sætte din tv til primær skærm hvis du vil se filmen der.
Avatar billede sjovert Nybegynder
29. juni 2003 - 11:59 #3
bar et alm. kort på en bærbar, men det ikke problemet, kan se asger længere nede har samme problem.
hjælper ikke at sætte den til primær desværre:o/
kommer en fejl meddelse om at dvd'en er kopisikret og derfor ik kan vises når tv-out er aktivt.
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 12:02 #4
Bruger du powerDVD til at sende over til tv'et? Hvem Asger?
Avatar billede sjovert Nybegynder
29. juni 2003 - 12:05 #5
Ja bruger Powerdvd.
Det en herinde der også har stillet det her spørgsmål, men intet svar:0(
Avatar billede geforce3 Praktikant
29. juni 2003 - 12:44 #6
Prøv Egneskaber for skærm -> Indstillinger -> Avanceret -> Find noget omkring tvout.
Hvilken bærbar?
Avatar billede sjovert Nybegynder
29. juni 2003 - 12:57 #7
Det en Asus...
jeg har været alle steder og prøvet stort set alt, men nej, den stopper dvd'en så snart man kører det over tv, og kommer med en fejl meddelse om copyright osv.
så skal uden om at den opdager tv-out er slået til.
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
31. juli 2003 - 01:11 #8
Jeg har haft samme problem - men skiftede bare player... det hjalp!!!
Avatar billede sjovert Nybegynder
02. november 2003 - 11:36 #9
intet har virket