Avatar billede genixdk Nybegynder
28. juni 2003 - 20:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Genix.dk

Sitet har eksiteret i nogen tid og er ved at være rimelig færdigt nu. Skellette til denne side er OpenSource PhpNuke. Men indholdet er mit.

Giv mig en vurdering...

God sommer fra Genix
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
28. juni 2003 - 20:24 #1
Kom frisk...læg nu et link til siden...
Avatar billede mjl Nybegynder
28. juni 2003 - 20:25 #2
;O)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. juni 2003 - 20:27 #3
Avatar billede genixdk Nybegynder
28. juni 2003 - 20:37 #4
Ups... My bad... det er selvfølgelig som ovenstående http://www.genix.dk
Avatar billede jacobjorgensen Nybegynder
28. juni 2003 - 21:03 #5
En Fed side du har der vil give 8/10 Stjerner Vis man kan lide starcraft :D
Avatar billede marzman Nybegynder
28. juni 2003 - 22:35 #6
;O) flot..... beddre in mit... :(
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. juni 2003 - 22:52 #7
funktionalitet er i top!!!
dog synes jeg at siden er kantede og kedelig...

Dog!! skal det siges at den er let at finde rund i og at den har en let læselig skrift...

men jeg synes ikke at du kan kalde det layout... (der er ikke meget grafisk tid lagt i side... hvor lang tid har du brugt i photoshop?)
når jeg ser et layout forstår jeg merer end nogle kasser der er lagt så man kan kalde det en side...
siden mangler noget hvad sakl man sige Metalisk Starcraft look...
jeg tænker noget i denne stil....

http://www.systemdark.com/
http://www.screaming-art.com/
http://www.deviantart.com/ (denne siden er opbygge på samme måde som din siden.. men der er noget merer grafisk tid i siden...)

Men som sagt så kommer det an på hvad du synes, er du stolt af siden??
synes jeg rolig du kunne være.
jeg vil dog stadig poienterer at grafik har meget at sige...

Håber ikke at du optager dette negativt... Er her kun for at hjælpe...
Avatar billede saudoo Nybegynder
28. juni 2003 - 23:06 #8
Ok design, fed side. Men det er nu bedst når man selv laver designet... :)
Avatar billede webdesigner Praktikant
05. juli 2003 - 22:01 #9
Hej Genix...
har du så planer om at ænder designet på din hp ??
Avatar billede genixdk Nybegynder
08. juli 2003 - 15:38 #10
Jeg vil prøve at lave det lidt mere Starcraft agtig, men at ændre kasse designet bliver svært da det jo er standard fra PHPNUKE. Rent grafisk er jeg en spade til at finde rundt i tegneprogrammer, det ender altid med at ligne noget der er løgn og når det endelig er nice at se på fylder filen 5 mb. Men tak for kommentarene
Avatar billede saudoo Nybegynder
26. juli 2003 - 14:40 #11
Så prøv at konverterer det med fx. PSP 7 - 8. Billedet behøver ikke at bliver grimmere men det kommer til at fylde mindre. Prøv også at formindske dets pixels.