Avatar billede phrozia Juniormester
06. december 2000 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Udgivelsesdatoer?

Davsen...

Findes der ikke nogle sider med udgivelsesdatoer for spil til pc m.m.?

Det skal ikke være noget som www.gamereactor.net eller www.gamesector.dk
Der er jo ingen udgivelsesdatoer...

15 point til den der finder det bedste site.. :)

/Phrozia
Avatar billede repsac Nybegynder
06. december 2000 - 17:01 #1
Ærligt talt, jeg skal ikke kunne sige det.
Spil udgives heller ikke altid samme dag i DK som i f.eks. USA!
Avatar billede kimbo Nybegynder
06. december 2000 - 18:16 #2
Avatar billede cult Nybegynder
07. december 2000 - 12:07 #3
Der findes mange sider. du kan eventuelt prøve www.avault.com. Bladet \"Privat Computer\" har også en side med kommende spiludgivelser. Check www.pricom.dk
Du kan også besøge udgiverne til de forskellige spil. den største er nok www.visionpark.dk
Avatar billede phrozia Juniormester
08. december 2000 - 15:10 #4
Hmm... der skulle have været givet 8 points til to nederes svar, men det synes eksperten ikke...

Håber det er ok!

/Phrozia
Avatar billede cult Nybegynder
08. december 2000 - 15:14 #5
no problem...... 5 point fra eller til... Glad for at kunne hjælpe!