Avatar billede ragout.dk Nybegynder
28. juni 2003 - 17:18 Der er 3 kommentarer

Hvordan ændrer jeg internetopkobling fra modem til bredbånd?

Jeg har, sammen med resten af min ejendom, fået bredbånd, hvor jeg tidligere havde et godt gammmeldags modem. Desværre kan jeg ikke få Windows XP til at bruge bredbåndet. Hver gang jeg prøver at gå på nettet, siger den, at den ikke kan arbejde offline, og åbner tilslutningsvinduet for modemet. Jeg kan se, at der er lys i begge lamper i netkortet. Jeg har kørt indstillingsguiden til netværk flere gange, men den siger at den er installeret korrekt. Så hvordan får jeg den til at "igonere" min modempsætning (som jeg ikke kan undvære, da jeg nogle gange flytter min pc ud af huset), og bruge bredbåndet i stedet?
Avatar billede miniknudsen Nybegynder
28. juni 2003 - 17:20 #1
har du prøvet at gå ind under netværksforbindelser, og slette det gamle modem og derefter installere det nye adsl
Avatar billede kenp Novice
28. juni 2003 - 21:18 #2
gå ind i egenskaber for din internet ->forbindelse ->sæt den ned til brug opkaldsforbindelse når netværk ikkke er tilgængeligt!
Avatar billede rass.dk Nybegynder
29. juni 2003 - 17:14 #3
Har du fast IP??