Avatar billede spar2klub Nybegynder
28. juni 2003 - 16:34 Der er 8 kommentarer

program der kan overføre filer til anden computer på netværk

Hej.

Jeg søger et program der automatisk kan overføre filer til en anden computer på min netværk, kan I hjælpe mig?
Avatar billede riversen Nybegynder
28. juni 2003 - 16:45 #1
nu er det jo ikke en særlig detaljeret beskrivelse du kommer med, men du kan evt. gøre det med en bat fil
Avatar billede spar2klub Nybegynder
28. juni 2003 - 16:47 #2
okay jeg prøver at gøre det bedre..

Jeg har en computer som vi kalder nr. 1 den får hver dag en mængde data, som jeg vil have over på computer 2. Så er mit spørgsmål om der findes et program der automatisk kan sørge for de data kommer over hver dag fx kl 14.00. De to computere er på samme lokal netværk. er det nok?
Avatar billede riversen Nybegynder
28. juni 2003 - 16:51 #3
hvis data ligger samme sted og skal kopieres samme sted hen, så er det nemt at gøre med en bat fil...det eneste du så skal er at dobbeltklikke på bat filen
Avatar billede blackview Nybegynder
05. juli 2003 - 22:39 #4
Prøv at tjekke på http://www.inabackup.com/da/default.asp
det er et dansk program, nemt at bruge og har mange muligheder.
30 dage prøveversion.
jeg bruger det selv på mine private pc'er og har ikke haft nogle problemer med det.
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2003 - 22:47 #5
Mener det her kan:

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=909&Download=JA

Men stadig 30 dage demo.

Man vælger filer, sætter dem på que/kø, og mener bestemt at man kan sætte et tidspunkt hvor den skal begynde overførslen.
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2003 - 22:48 #6
Mere om programmet her:
http://www.flashfxp.com/
Avatar billede miss-g Seniormester
05. juli 2003 - 22:49 #7
Under features:
Internal Schedule (Transfer or Stop a queue at a specific time).
Avatar billede miss-g Seniormester
12. juli 2003 - 01:25 #8
Har du fået set på alle de links folk har lagt?

Tænkte bare på om det ikke er ved at være lukketid?

:-)