Avatar billede t-rexz Nybegynder
28. juni 2003 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP-client med SSL

Jeg er igang med at lave en ftp-client, hvor jeg gerne vil  have mulighed for SSL/TLS funktion. Jeg begriber simpelthen ikke hvordan det hænger sammen. Jeg har leget lidt med Indykomponenten, men kan ikke få det til at virke.

Det er altså kun SSL/TLS delen jeg ikke kan få til at virke.

Det jeg ønsker er en komplet gennemgang af hvordan man sætter det op (tutorial/walkthrough). Et link til en side, som forklare det, kan også gøre det.
Avatar billede t-rexz Nybegynder
01. juli 2003 - 14:54 #2
Ved første øjekast så er det bare en komponent, ligesom Indy? Jeg leder efter en guide til at bruge det.
Avatar billede t-rexz Nybegynder
13. juli 2004 - 02:17 #3
...