Avatar billede max112 Nybegynder
28. juni 2003 - 04:41 Der er 16 kommentarer

glemt password til .exe program

jeg har glemt mit password til et program som er en .exe fil og vil bare gerne høre om nogen kender et program der kan give mig min kode tilbage programmet kan ikke slettes fordi det er i brug af windows hele tiden så jeg kan ikke uninstall
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. juni 2003 - 06:38 #1
Hvilket program?
Avatar billede bredker Nybegynder
28. juni 2003 - 06:51 #2
tryk f8 under opstart og vælg fejlsikker
så får du muligvis mulighed for at slette det ,og kan så efterfølgende instalere det igen ,så kan du lægge et nyt password på
Avatar billede bredker Nybegynder
28. juni 2003 - 06:59 #3
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. juni 2003 - 11:44 #4
Hvad er det for et program ?
Avatar billede max112 Nybegynder
28. juni 2003 - 23:19 #5
det er noget der hedder ghost keylogger (v 3.40)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
28. juni 2003 - 23:24 #6
start - kør - msconfig - start - fjern dit program

Genstart

Slet filen
Avatar billede max112 Nybegynder
28. juni 2003 - 23:32 #7
jeg leder mere efter et crack for den er sat op til at virke men jeg skal ændre noget kan nemmelig ikke huske præcist hvad den er sat til... så jeg skal ind og se og hvis jeg uninstaller så mister jeg det hele...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. juni 2003 - 23:34 #8
Hvis du læser Ekspertens regler (www.eksperten.dk/regler) står der ganske tydeligt, at info om bla. cracks IKKE må udveksles via Eksperten. Derfor må du ikke forvente svar på dit spørgsmål.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
28. juni 2003 - 23:36 #9
Det er da ikke sådan nogle cracks er det? Troede kun det var no-cd og de andre cracks...
Avatar billede max112 Nybegynder
28. juni 2003 - 23:40 #10
hm... det er jo det jeg vil vide for jeg står og mangler det password og kan ikke huske det... nanog: det crack jeg leder efter er jo ikke uloveligt men et hjælpe middel for glemte kodeord... vil gå ud fra de cracks de taler om er til feks. programmer af shareware versioner, og ikke til noget man allerede har betalt for...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. juni 2003 - 23:43 #11
Problemet er, at programmer til at bryde koder vha. brute force eller andet, så absolut kan benyttes til ulovlige formål.

Du kan dog købe ganske lovlige programmer til formålet via feks. http://www.lostpassword.com/
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
28. juni 2003 - 23:46 #12
Nåok :) Tak for forklaringen :D
Avatar billede max112 Nybegynder
28. juni 2003 - 23:55 #13
det behøves ikke at være en brute forcer bare noget der kan så mig ind i det program... og det skal da heller ikke være noget der har noget med internetted at gøre jeg skal jo ikke bruge det til at "hache" med...!
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
31. august 2003 - 10:33 #14
Jeg vil mene at det crack han søger IKKE er ulovligt da det er til eget brug, normalt er cracks jo ulovlige pga. at de gør at man ikke skal ud og betale for programmet man har cracked... men det er jo ikke sådan i dette tilfælde...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
31. august 2003 - 10:56 #15
I teorien har du ret... men også kun i teorien...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. august 2003 - 12:54 #16
Hmm... det er et gråt område dette her og den eneste grund til at jeg vil komme med dette link er at du siger at programmet allerede er installeret på din pc, samt at programmet jeg linker til ikke kan bruges, andet end man har adgang og er logget ind som en bruger på maskinen. Så her er det:
http://www.scalabium.com/showpw.htm