Avatar billede goldwings Nybegynder
27. juni 2003 - 23:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

down-load

SORRY - jeg ved det er elemtært - men jeg vil gerne lægge nogle filer ud så man kan down-loade dem - hvordan gør jeg det - i FrontPage
Takker
Avatar billede ahv Nybegynder
27. juni 2003 - 23:42 #1
HTML-koden ->

<a href="fil.zip">Download fil.zip</a>
Avatar billede knudgert Nybegynder
27. juni 2003 - 23:50 #2
Du laver blot et link, som du laver til en anden side.
Importer filerne til den ønskede mappe, lav linket på siden.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
28. juni 2003 - 01:00 #3
hvis du vil have det specifikt til Frontpage bør du spørge under kategorien Programmer/HTML Editorer/FrontPage, idet folk i denne kategori generelt arbejder med direkte HTML kode og derfor ikke kan forventes at være bekendt med et enkelt programs spidsfindigheder.
Avatar billede roenving Novice
28. juni 2003 - 02:14 #4
>>=maddog=
Du er dog en gal hund *g*

-- man kan ikke lave filkopiering i Frontpage (nåeh joeh, det kan man jo faktisk også med browseren -- men højst uhensigtsmæssigt ,-)

Bortset fra det, tror jeg faksiskt, at selv den stump kode, som M$ har begået til produktion af hjemmesider _ikke_ kan ødelægge den grundlæggende internet-funktionalitet som f.eks. ahv refererer til ...
Avatar billede goldwings Nybegynder
28. juni 2003 - 09:39 #5
det var lige det at ZIP'e filen der fik det til at køre ... tak for alle kommentarer o.s.v.