Avatar billede venturis Nybegynder
27. juni 2003 - 22:50 Der er 7 kommentarer

Lyden er ikke høj

Hej.... Har lige fået ny pc. Jeg fatter bare ikke at lyden er så lav... det er jo svært at forklare hvor høj den er, men fakta er, at den er markant MARKANT lavere end på min gamle.. og den havde ikke forstærker eller noget der kunne forårsage dette...

Er der noget der kan gøre dette... Der er installeret Windows XP. OG jeg ha skruet HELT op over alt i de forskellige lydinstillinger...
Avatar billede fromsej Praktikant
27. juni 2003 - 22:56 #1
Du har vel sat højttalerledningen i det forkerte stik i dit lydkort.
Det skal sidde i line-out, hvis der er forstærker i dine højttalere.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. juni 2003 - 22:57 #2
tryk på den lile højtaler i nederste højre hjørne og skrug op
Avatar billede venturis Nybegynder
27. juni 2003 - 23:57 #3
game tracker... skrev jeg ikke lige at der ER skruet op over ALT... det er sku en fornærmelse det du skriver... tror du jeg er dum!!!!!!!!!!!!!!!!?
Avatar billede connie Nybegynder
28. juni 2003 - 00:02 #4
Har du også været inde i kontrolpanelet > Lyde og lydindstillinger > og evt. prøve i avanceret for højtalerindstillinger at vælge nogle andre højtaleropsætninger?
Avatar billede venturis Nybegynder
28. juni 2003 - 00:13 #5
Jep.. alt er gennemsøgt
Avatar billede skaw Nybegynder
28. juni 2003 - 01:24 #6
har haft samme problem en gang det sku enables 2 steder i bios var kun et sted men det er selvfølgelig prøvet
Avatar billede spt Nybegynder
28. juni 2003 - 02:03 #7
ja jeg vil gætte på onboard lyd og det er ikke altid der en en ordentlig forstærker på højtaler udgangen, altså skal du have højtalere med en god forstærker.

bl.a. ecs k7s5a's lydkort har det sådan.